Indkaldelse til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
32 svar
8 synes godt om
10. december 2013

Rødhætte

Går og venter utålmodig på at få en indkaldelse til NF.. Hvornår fik I brev? Jeg er ifl lægens beregning 11+0 (ved dog jeg kun er 10+4) i dag og har stadig intet hørt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Papillon

Jeg skulle selv bestille tid. Er tilknyttet Herlev

Anmeld

10. december 2013

Rødhætte

Papillon skriver:

Jeg skulle selv bestille tid. Er tilknyttet Herlev

Ville ønske det var sådan i min kommune

Anmeld

10. december 2013

Louises

Jeg fik først brevet 11+4 ca og det var ca en uge før jeg skulle møde op til nf  

Anmeld

10. december 2013

Rødhætte

Louises skriver:

Jeg fik først brevet 11+4 ca og det var ca en uge før jeg skulle møde op til nf  

Så er der håb endnu.. Ville så gerne til scanning inden jul

Anmeld

10. december 2013

Papillon

Rødhætte skriver:

Ville ønske det var sådan i min kommune

Det forstår jeg egentlig godt, jeg har jo kendt min tid den sidste måned nu Til gengæld er jeg næsten lige blevet indkaldt til jordemodersamtale den 31/12.. Godt vi ikke har de vilde planer for nytår 

Mon ikke brevet kommer lige om lidt? Det er jo snart, og man skal også lige have fri, hvis det ligger i arbejdstiden 

Anmeld

10. december 2013

Rødhætte

Papillon skriver:

Det forstår jeg egentlig godt, jeg har jo kendt min tid den sidste måned nu Til gengæld er jeg næsten lige blevet indkaldt til jordemodersamtale den 31/12.. Godt vi ikke har de vilde planer for nytår 

Mon ikke brevet kommer lige om lidt? Det er jo snart, og man skal også lige have fri, hvis det ligger i arbejdstiden 

Håber også det er på trapperne.. Troede ikke man kunne få tid den 31.  Heldigt I ikke har så mange planer.. 

Anmeld

10. december 2013

StineC