pause herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. juli 2009

heaven

- det er desværre hvad jeg er nødt til at tage... min puterskærm er fuldstændig underlig - lyserød/stribet. Til at blive skør af at se på... Og nu skal den så til rep.

så jeg må undvære baby.dk i op til 14 dage, ha det godt. Nu vil jeg fejre sønnens fødselsdag, eller gøre klar til det i hvert fald.

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

heaven

hehe, pausen behøver vist ikke være så lang alligevel, havde ligeglemt at peter har en bærbar også.... så den kan jeg nok tuske mig til at bruge indimellem..

vi har lige sendt de sidste fødselsdagsgæster hjem efter en hyggelig dag. Lasse har rigtig hygget sig og fået finr gaver  - dejligt...

Jannie

Anmeld

28. juli 2009

Rasmine

heaven skriver:

hehe, pausen behøver vist ikke være så lang alligevel, havde ligeglemt at peter har en bærbar også.... så den kan jeg nok tuske mig til at bruge indimellem..

vi har lige sendt de sidste fødselsdagsgæster hjem efter en hyggelig dag. Lasse har rigtig hygget sig og fået finr gaver  - dejligt...

Jannie

Haha...

Kan det overhovedet betale sig at reparere på en skærm nutildags?
Eller mon der er garanti på?

Anmeld

28. juli 2009

heaven

Mebach skriver:

Haha...

Kan det overhovedet betale sig at reparere på en skærm nutildags?
Eller mon der er garanti på?

tja... det må vi jo se.... det er et medarbejder tilbud igennem kommunen, og der er garanti på - så går da ud fra de giver mig en ny, hvis ikke de kan lave det????

Jannie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.