Mit barns far vil ikke have samvær mere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Orkide86

ved ikke hva du skal gøre men har hørt om mødrehjælpen. De kan evt rådgive dig til hva du skal sige til din datter.

du kan hvis godt være anonym der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Først og fremmest vil jeg sende dig et stort kram

Jeg er sikker på at der må være en helt særlig grund til denne beslutning er blevet taget og hvor er det dog tragisk at det er en lille pige det skal gå ud over.
Det er jo et kæmpe svigt at blive fravalgt af ens forældre. Og med den alder hun har og det at du skriver de i forvejen ikke har et super godt forhold gør at jeg tænke at du skal veje dine ord rigtig meget. Hun er så gammel at hun jo lige meget hvad vil danne sig sit eget billed af hvorfor far beslutter sig for ikke længere at være en del af hendes liv.

Eftersom jeg ikke kender årsagen, er det lidt svært at råde. Men som en anden skriver ville jeg også lægge stor vægt på at det ikke er din pige der er skyld i fars valg, men at far ikke magter rolle(hvad der nu er så tæt på sandheden som muligt) og at selv om man elsker et menneske over alt på jorden er det ikke altid man er istand til at vise det/være der.
Og at mor og far er enige om at når nu far ikke kan så er det jo helt fantastisk at hun har dig og at i altid kan tale om far og kigge på billeder og at lige meget hvad der sker må hun aldrig tvivle på at far elsker hende meget højt.

Måske kan du bruge det og hvis ikke så vil jeg bare ønske dig og din datter alt mulig lykke frem over.

Det jeg har gjort fed i dit indlæg har du ramt spot on. Og det er helt klart nogle af de ting jeg skal forklare hende...men de helt rigtige ord.  

Du har ret i at jeg skal veje mine ord. Det er derfor jeg bla. søger råd herinde...

Anmeld

10. december 2013

Anonym trådstarter

Mirjam123 skriver:

ved ikke hva du skal gøre men har hørt om mødrehjælpen. De kan evt rådgive dig til hva du skal sige til din datter.

du kan hvis godt være anonym der.

God ide! Vil ringe til Mødrehjælpen i morgen. Tak. 

Anmeld

10. december 2013

2721

Anonym skriver:

Det jeg har gjort fed i dit indlæg har du ramt spot on. Og det er helt klart nogle af de ting jeg skal forklare hende...men de helt rigtige ord.  

Du har ret i at jeg skal veje mine ord. Det er derfor jeg bla. søger råd herinde...

Jeg er ikke sikker på hvordan man får det sagt på bedste vis.
Der er jo flere der har nævnt steder du kan søge rådgivning og det ville jeg helt sikkert prøve, men husk på at du kender din datter bedst og jeg tror på at du inderst inde er den der ved hvordan du får sagt det på en måde som er allermest nænsom.

Masser kram til dig

Anmeld

10. december 2013

Anonym trådstarter

2721 skriver:

Jeg er ikke sikker på hvordan man får det sagt på bedste vis.
Der er jo flere der har nævnt steder du kan søge rådgivning og det ville jeg helt sikkert prøve, men husk på at du kender din datter bedst og jeg tror på at du inderst inde er den der ved hvordan du får sagt det på en måde som er allermest nænsom.

Masser kram til dig

Jeg tror du har ret. Jeg vil jo bare gøre det så godt som overhovedet muligt, så min datter ikk ender med at blive ked af det. 

Anmeld

10. december 2013

2721

Anonym skriver:

Jeg tror du har ret. Jeg vil jo bare gøre det så godt som overhovedet muligt, så min datter ikk ender med at blive ked af det. 

Det forstår jeg så udemærket.
Men hvordan du end ender med at gribe det an tror jeg din datter vil blive ked af det, men du vil være der til at afbøde det bare en smule.
Det vil jo altid gøre ondt at blive valgt fra særligt af ens forælder.

Anmeld

11. december 2013

Orkide86

Anonym skriver:

God ide! Vil ringe til Mødrehjælpen i morgen. Tak. 

Var skam så lidt. Held og lykke :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.