Hvordan laver man sushi ruller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

Den lykkelige

tarkoflen skriver:

Jeg elsker at lave sushi og jeg køber altid ind i et asiasisk supermarked. Det er meget billigere og de er super søde til at hjælpe men hvis du vil gøre det så nemt som muligt, så kan du købe sådan et sushi startkit i de fleste supermarkeder, der er alt hvad du skal bruge

Jeg ville ikke lave det dagen før, det er altså bedst den dag det bliver lavet, men det kan dog godt holde sig til dagen efter, det er bare ikke helt samme smagsoplevelse

Jeg er pjattet med crispy ebi, som er friturestegte tigerrejer i sådan en dejagtig ting man kan købe dem i de asiasiske supermarkeder, så de bare skal steges

Ellers er det godt med avocado, mango, gulerødder agurk, asparges og sesam i. Flødeost kan også være godt.

Når du skal tage risene op og lægge dem på tangpladen, så husk at gøre hænderne våde, ellers klister de helt vildt

Og på youtube kan du finde nogle gode videoer tit kan man også købe ret billige bøger om sushi i boghandelen, jeg har købt sådan en lille rød en til 30 kr. tror jeg

Kan man ikke lave de crispy epi selv? Altså det dej rundt om?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

SanJose

Den lykkelige skriver:

Det er bare panering, ikke noget dej.

Anmeld

10. december 2013

tarkoflen

Den lykkelige skriver:

Jo det kan man godt, jeg har bare ikke prøvet det, men vil tro, at det er noget dej ala det man laver indbagt kylling i og så måske vendt i pankorasp, for at gøre dem ekstra sprøde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.