38+0 og jeg har ramt muren!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2013

grinny

lineog4 skriver:

Jeg har aldrig ramt en mur - jo var overrasket over jeg ikke fødte til termin med den første ;-) og med nummer 3 kunne jeg ikke mere da jeg nåede termin (men det er en anden historie). Håber for jer I snart har baby i armene

Håber også jeg kommer over på den anden side af muren, for jeg kan jo risikere at gå til termin og over, så er det længe at løbe ind i den samme mur 

Men tror også det er min krop der simpelthen siger fra fordi at jeg har så mange smerter så bare det at skulle ligge ned gør ondt + alt det tisseri gør at jeg ingen nattesøvn får, og så har man bare ikke særlig meget overskud resten af dagen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

Frk. Himmelblå

grinny skriver:

Har du haft "ramt muren"? 

Og hvis ja, går det så over igen?

JA!

Jeg gider ikke mere!! NU kan det altså være nok...

Men der er jo ikke noget at gøre.. Desværre... Og jeg er så bange for igangsættelse (håber IKKE jeg når dertil), OG jeg er mega bange for komplikationer for barnet ved at gå over tid, så synes, det er no win no matter what.. Håber bare alt går vel. Vil gerne snart have et sundt barn i armene, så svært at vide, hvordan det går (og handle på det), når de er gemt inde i maven jo...

SUK...

Anmeld

10. december 2013

grinny

Frk. Himmelblå skriver:

JA!

Jeg gider ikke mere!! NU kan det altså være nok...

Men der er jo ikke noget at gøre.. Desværre... Og jeg er så bange for igangsættelse (håber IKKE jeg når dertil), OG jeg er mega bange for komplikationer for barnet ved at gå over tid, så synes, det er no win no matter what.. Håber bare alt går vel. Vil gerne snart have et sundt barn i armene, så svært at vide, hvordan det går (og handle på det), når de er gemt inde i maven jo...

SUK...

Åh hvor kan jeg dog godt forstå dig! Kan slet ikke overskue at skulle ramme 41+0  

alt hvad jeg kan for at du føder INDEN igangsættelse! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.