38+0 og jeg har ramt muren!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.988 visninger
12 svar
11 synes godt om
9. december 2013

grinny

JEG GIDER IKKE MERE 

Jeg vil have ham ud, og det skal være nuuuu!

Jeg er sur, gal, aggressiv - bare rigtig negativ - hele tiden. Alt kan irritere mig.

Mit bækkenløsning er noget værre lort, har ondt hele tiden. Min ryg dræber mig og jeg er så øm i min lænd

Kan intet overskue, bare det at gå i bad idag gjorde at jeg måtte slappe af bag efter for jeg har bare ikke kræfterne til det.

Jeg føler ikke jeg laver andet end at tisse hele tiden, også om natten = ingen nattesøvn

Nå, nu kom jeg ud med det - puuuuuhaaaa.

Bassen har det stadig godt. Han kan ikke komme længere ned før han kommer ud, så det må jo være et plus.

Vi lavede gipsmave 37+0, det var nu meget sjovt og hold fast hvor er min mave kæmpe når man ser den i 3D

Vi venter og venter, og jeg håber virkelig han kommer før termin, kan slet ikke overskue at skulle gå 2-3 uger endnu. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2013

BigHope13

grinny skriver:

JEG GIDER IKKE MERE 

Jeg er sur, gal, aggressiv - bare rigtig negativ - hele tiden. Alt kan irritere mig.

Mit bækkenløsning er noget værre lort, har ondt hele tiden. Min ryg dræber mig og jeg er så øm i min lænd

Kan intet overskue, bare det at gå i bad idag gjorde at jeg måtte slappe af bag efter for jeg har bare ikke kræfterne til det.

Jeg føler ikke jeg laver andet end at tisse hele tiden, også om natten = ingen nattesøvn

Bassen har det stadig godt. Han kan ikke komme længere ned før han kommer ud, så det må jo være et plus.

Vi lavede gipsmave 37+0, det var nu meget sjovt og hold fast hvor er min mave kæmpe når man ser den i 3D

Vi venter og venter, og jeg håber virkelig han kommer før termin, kan slet ikke overskue at skulle gå 2-3 uger endnu. 

Puha hvor lyder det som min graviditet hen mod slutningen. Slet slet ikke rart.
Men hvor er din mave bare flot jeg håber og krydser alt for at han snart vil ud til sin mor og far så du kan slippe af med alle generne

Anmeld

10. december 2013

Lykke:)

grinny skriver:

JEG GIDER IKKE MERE 

Uh det lyder så meget som om du sidder med præcis de samme følelser som jeg gjorde!

Nej hvor var det bare ikke sjovt mere, tålmodigheden er simpelthen brugt op!

Krydser alt hvad der krydses kan for at han kommer ud meeeeeget snart

Anmeld

10. december 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Puha hvor lyder det som min graviditet hen mod slutningen. Slet slet ikke rart.
Men hvor er din mave bare flot jeg håber og krydser alt for at han snart vil ud til sin mor og far så du kan slippe af med alle generne

Nej det er slet ikke rart når man bare ikke føler sig velkommen i sin egen krop  Og stakkels min kæreste, han kan jo næsten kun gøre tingene forkert når jeg virkelig er i det røde felt.

Nu må han simpelthen få fart over feltet og finde udgangen  

Anmeld

10. december 2013

grinny

Lykke:) skriver:

Uh det lyder så meget som om du sidder med præcis de samme følelser som jeg gjorde!

Nej hvor var det bare ikke sjovt mere, tålmodigheden er simpelthen brugt op!

Krydser alt hvad der krydses kan for at han kommer ud meeeeeget snart

Kan næsten forstå at det er meget normalt at man på et tidspunkt rammer muren og så bare ikke gider mere.

Men du har ret, der er ingen tålmodighed tilbage.

også for at han snart kommer ud til os!

Anmeld

10. december 2013

BigHope13

grinny skriver:

Nej det er slet ikke rart når man bare ikke føler sig velkommen i sin egen krop  Og stakkels min kæreste, han kan jo næsten kun gøre tingene forkert når jeg virkelig er i det røde felt.

Nu må han simpelthen få fart over feltet og finde udgangen  

Bare sig til ham at det bliver meget værre når du skal føde Haha.

ej synes også det var rigtig svært, var total hormon monster overfor min kæreste til slut og er det nok stadig lidt nogengange når hormonerne flyver forbi og man er selv bevidst om at man er en ja kælling men man kan intet gøre.

Bare husk at sige undskyld, det plejer ihvertfald at hjælpe her. hvis jeg har haft en rigtig dårlig dag og det går ud over kæresten så siger jeg lige når der er en stille stund at jeg godt ved jeg reagere voldsomt på nogle ting og han bare skal lade det flyve ud af det andet øre, og sjpbt nok så siger han altid at det helt okay, at han godt kan mærke jeg ikke er mig selv i situationen.

Det er bare en af de ting som mændene må tage med når vi kvinder er gravide, og helt ærligt så det jo en ret let byrde for dem at bære

Nææ det meget værre at være den som bare på den store baby som trykker mod udgangen og kvaser ens indvolde og ikke mindst ribben.

Jeg synes også godt Bassen må se at få kradset hul på vand ballonen så Vi kan se nogle billeder af ham

håber ihvertfald ikke du skal gå så længe som mig

Anmeld

10. december 2013

Frk. Himmelblå

grinny skriver:

JEG GIDER IKKE MERE 

Jeg er 41+0 og synes, du skal klappe kaje 

Anmeld

10. december 2013

grinny

Frk. Himmelblå skriver:

Jeg er 41+0 og synes, du skal klappe kaje 

Har du haft "ramt muren"? 

Og hvis ja, går det så over igen?

Anmeld

10. december 2013

grinny

BigHope13 skriver:

Bare sig til ham at det bliver meget værre når du skal føde Haha.

ej synes også det var rigtig svært, var total hormon monster overfor min kæreste til slut og er det nok stadig lidt nogengange når hormonerne flyver forbi og man er selv bevidst om at man er en ja kælling men man kan intet gøre.

Bare husk at sige undskyld, det plejer ihvertfald at hjælpe her. hvis jeg har haft en rigtig dårlig dag og det går ud over kæresten så siger jeg lige når der er en stille stund at jeg godt ved jeg reagere voldsomt på nogle ting og han bare skal lade det flyve ud af det andet øre, og sjpbt nok så siger han altid at det helt okay, at han godt kan mærke jeg ikke er mig selv i situationen.

Det er bare en af de ting som mændene må tage med når vi kvinder er gravide, og helt ærligt så det jo en ret let byrde for dem at bære

Nææ det meget værre at være den som bare på den store baby som trykker mod udgangen og kvaser ens indvolde og ikke mindst ribben.

Jeg synes også godt Bassen må se at få kradset hul på vand ballonen så Vi kan se nogle billeder af ham

håber ihvertfald ikke du skal gå så længe som mig

Jeg synes ikke jeg laver andet end at sige undskyld, haha 

Gør også meget ud af at vi får snakket sammen om dagen inden vi ligger os til at sove så ingen går sure i seng. Og så er jeg blevet god til at sige, når han kommer hjem fra arbejde, at jeg har en skidt dag så derfor reagere jeg nok lidt voldsomt.

Men som du siger så må de sgu kunne tag' lidt slag her den sidste tid for det er hårdt at være gravid, det er ikke amerikansk lyserødt film-pjat at rende rundt med ekstra kg., elefantfødder og indvolde der bliver mast  

Men heldigvis ved jeg da at jeg bliver sat i gang d. 29, så kommer da ikke ud af december uden bassen, det er en trøst 

Anmeld

10. december 2013

lineog4

Jeg har aldrig ramt en mur - jo var overrasket over jeg ikke fødte til termin med den første ;-) og med nummer 3 kunne jeg ikke mere da jeg nåede termin (men det er en anden historie). Håber for jer I snart har baby i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.