9+0 scanning :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
4 svar
9 synes godt om
9. december 2013

SabinaMortensen

Hej piger 

Var til scanning igen idag, nede på klinikken.. Iih sikke et dejligt syn! H*n ville ikke vende sig om, men med lidt bevægelse af mig, vendte h*n sig om .. H*n lå i buddah stilling, havde rigtig fin hjertelyd, og vinkede lige så fint til mig .. 

Mit hjerte hopper og danser når jeg tænker på det mest fantastiske liv der vokser inden i mig ..

Jeg ville ikke andet, end bare at vise den bette frem 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Anonym101

SabinaMortensen skriver:

Hej piger 

Var til scanning igen idag, nede på klinikken.. Iih sikke et dejligt syn! H*n ville ikke vende sig om, men med lidt bevægelse af mig, vendte h*n sig om .. H*n lå i buddah stilling, havde rigtig fin hjertelyd, og vinkede lige så fint til mig .. 

Mit hjerte hopper og danser når jeg tænker på det mest fantastiske liv der vokser inden i mig ..

Ej hvor skønt! Tillykke med en fin scanning

Anmeld

9. december 2013

SabinaMortensen

FebruarBaby2014 skriver:

Ej hvor skønt! Tillykke med en fin scanning

Mange tak! .. Det er så fantastisk at opleve!! Nu ser jeg meget frem til d. 23 december hvor jeg skal til scanning igen..

Anmeld

9. december 2013

Kløver

Sikke et dejligt billede, og fantastisk scanning, glæder mig endnu mere til jeg skal afsted torsdag ??

Tillykke med den dejlige scanning

Anmeld

9. december 2013

Rødhætte

SabinaMortensen skriver:

Hej piger 

Hvor ser baby skøn ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.