Puslebord hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

Nea85

Mamalou skriver:

Det er også de overvejelser jeg har omkring at beholde det. Min søn bliver også vasket grundigt hver morgen. Bliver også klædt på og af, og der er mange hyggestunder på det bord

Hvis I ikke ventede nr. 2, hvornår kunne du så forestille dig, at I ville gemme det væk?

Vh. Louise

Hmm.. Det er svært at sige
Måske først når natbleen er væk, men jeg ved det ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Mamalou

Nea85 skriver:

Hmm.. Det er svært at sige
Måske først når natbleen er væk, men jeg ved det ikke..

Oki - tak for svar

Anmeld

8. december 2013

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

vi solgte vores puslebord da vi flyttede, der var knægten 2 år og 1 mdr, vi beholdte dog puslepuden, så vi kunne lægge ham på gulvet på den når han havde lavet stort, for synes det nemmest at tørre ham når han ligger ned.

knægten brugte heller ikke ble i 6 mdr før vi solgte puslebordet, det var bare praktisk at have, for alt hans tøj lå i de skuffer der var bygget ind i det og det var rart at have til når der kom gæster med små børn.

men kan anbefale at beholde puslepladen og så gøre det på gulvet, evt sid selv på en skammel mens, det gør vi, det den skammel knægten også bruger når han selv går på toilet

Anmeld

8. december 2013

Mettefpigen

Her er Lukas 2,3 år... Jeg bruger det kun til at give ham ren ble på... Men overvejer at gå af med det da jeg sagtens kan bruge sofa/gulv...
Vi bruger meget tid hjemme ved min mor, og der bruger jeg et håndklæde på gulvet med en pude under hans hoved og det går nemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.