Puslebord hvor længe?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.040 visninger
13 svar
1 synes godt om
8. december 2013

Mamalou

Kære alle

Hvor længe havde I puslebord til jeres tumlinger? Min søn er 2,5 år og en lang lille gut, så han stikker et godt stykke udover. Men jeg er usikker på, om den bliver svær/træls at undvære?

Hvad gjorde I?

God søndag

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

TNBC

Mamalou skriver:

Kære alle

Hvor længe havde I puslebord til jeres tumlinger? Min søn er 2,5 år og en lang lille gut, så han stikker et godt stykke udover. Men jeg er usikker på, om den bliver svær/træls at undvære?

Hvad gjorde I?

God søndag

Vh. Louise

Hvad med et håndklæde på sengen eller gulvet? Det er vel bare bleen, der skal skiftes, resten kan I jo gøre siddende eller stående.

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Yurie skriver:

Hvad med et håndklæde på sengen eller gulvet? Det er vel bare bleen, der skal skiftes, resten kan I jo gøre siddende eller stående.

Det er planen. Tænker at jeg gemmer puden og ligger ham på sengen. Jeg tror heller ikke, at der går længe inden han smider bleen, så der er ikke tale om så lang en periode.

Anmeld

8. december 2013

TNBC

Mamalou skriver:

Det er planen. Tænker at jeg gemmer puden og ligger ham på sengen. Jeg tror heller ikke, at der går længe inden han smider bleen, så der er ikke tale om så lang en periode.

Synes jeg er en god ide. Det er bare lettere..

Anmeld

8. december 2013

Nea85

Mamalou skriver:

Kære alle

Hvad gjorde I?

God søndag

Vh. Louise

Vores datter er 2 år og 7 måneder, og stikker også et godt stykke ud over puslebordet. Vi venter nr. 2 til marts, og planen er at beholde det indtil da. Hun bruger kun ble når hun skal lave stort samt om natten, så det er også meget minimalt vi bruger det.
Jeg synes dog det er rart at have en ordentlig plads, hvor vi kan skifte hende, da jeg synes hun trænger til at blive vasket grundigt om morgenen efter så mange timer med ble på

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Nea85 skriver:

Vores datter er 2 år og 7 måneder, og stikker også et godt stykke ud over puslebordet. Vi venter nr. 2 til marts, og planen er at beholde det indtil da. Hun bruger kun ble når hun skal lave stort samt om natten, så det er også meget minimalt vi bruger det.
Jeg synes dog det er rart at have en ordentlig plads, hvor vi kan skifte hende, da jeg synes hun trænger til at blive vasket grundigt om morgenen efter så mange timer med ble på

Det er også de overvejelser jeg har omkring at beholde det. Min søn bliver også vasket grundigt hver morgen. Bliver også klædt på og af, og der er mange hyggestunder på det bord

Hvis I ikke ventede nr. 2, hvornår kunne du så forestille dig, at I ville gemme det væk?

Vh. Louise

Anmeld

8. december 2013

Mum33

Vores pulsepude stod på badeværelset, og så skiftede vi på gulvet. 

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Abemor skriver:

Vores pulsepude stod på badeværelset, og så skiftede vi på gulvet. 

Hvor gammel var jeres barn der? Kan du huske det?

Anmeld

8. december 2013

Mum33

Mamalou skriver:

Hvor gammel var jeres barn der? Kan du huske det?

2+. Han ragede i hvert fald ud over kanten, og synes derfor det måtte være "ubehageligt" for ham at ligge der. Tissebleerne kunne tages stående 

Anmeld

8. december 2013

Mamalou

Abemor skriver:

2+. Han ragede i hvert fald ud over kanten, og synes derfor det måtte være "ubehageligt" for ham at ligge der. Tissebleerne kunne tages stående 

Præcis

Tak for svar!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.