Må jeg se børnenes julegaver til bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2013

Efterår mor

Maja84 skriver:

Her er nogle af mine ungers gaver ??

Hvor er de yndige - de skaber helt sikkert glæde!

Hvad har du malet med på billede to? Almindelig glas-maling eller? Super kreativt begge dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

Kløver

Efterår mor skriver:

Hvor er de yndige - de skaber helt sikkert glæde!

Hvad har du malet med på billede to? Almindelig glas-maling eller? Super kreativt begge dele.

Sådan noget maling som fulgte med. Var sådan en pakke i Føtex med lanterne, maling og det hele til 50kr

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

Maja84 skriver:

Sådan noget maling som fulgte med. Var sådan en pakke i Føtex med lanterne, maling og det hele til 50kr

Super fedt  Må en tur i føtex

Anmeld

9. december 2013

Misscbn

Efterår mor skriver:

- Måske fra de andre år eller dette år.

Jeg er på bar bund hvad vi skal lave til familien herhjemme. Der skal laves til dobbelt bedsteforældre og oldeforældre, så vi skal til at igang.

Må jeg se jeres børns hjemmelavet gaver til deres bedsteforældre? måske jeg kan få nogle idéer derfra.

Stort knus og glædelig jul, fra mine tre drenge og mig. 

Har ikke lige billede af dem

Men min søn har tegnet med stof tusser på sådan nogle indkøbsnet 

Hehe, han valgte at tegne lidt med munden også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. december 2013

TbCp

Jeg har desværre ikke noget billede, men jeg har købt 2 sæt grydelapper i IKEA - til 15kr pr par. Så er der et sæt til hver sæt bedsteforældre.

ungerne har tegnet med stoftusser på en hver, i hvert sæt. 

Derudover har jeg taget er par supergode billeder af ungerne, som de også får.

Anmeld

9. december 2013

Lunae

TbCp skriver:

Jeg har desværre ikke noget billede, men jeg har købt 2 sæt grydelapper i IKEA - til 15kr pr par. Så er der et sæt til hver sæt bedsteforældre.

ungerne har tegnet med stoftusser på en hver, i hvert sæt. 

Derudover har jeg taget er par supergode billeder af ungerne, som de også får.

Har de hvide grydelapper i Ikea?

Anmeld

9. december 2013

De3Guldklumper

Har ikke noget billede desværre. Men sidste år købte jeg ganske alm hvide porcelæns skåle som ungerne tegnede på. To til hver hold bedste/oldeforældre. De bragte så meget glæde.

Anmeld

9. december 2013

MorTil4<3

Efterår mor skriver:

Jeg er på bar bund hvad vi skal lave til familien herhjemme. Der skal laves til dobbelt bedsteforældre og oldeforældre, så vi skal til at igang.

Må jeg se jeres børns hjemmelavet gaver til deres bedsteforældre? måske jeg kan få nogle idéer derfra.

åhh de er desværre pakket ind

men kan jo fortælle det hehe

jeg har lavet en kalender med deres billeder af dem til at hænge på væggen, min mor bestiller en hvert år , såå jeg ved hvad hun skal ha hehe
ved siden af det får de også et billede børnene selv har malet med fingermaling, og så får de et nyt billed af børnene fra Børnehaven og Dagplejen

Anmeld

9. december 2013

Pcokate

Efterår mor skriver:

Her får mormor en statue han har købt i genbrugsbutikken, farmor og farfar får kaffe med kopper til. Oldeforældrene får en vista årskalender med billeder. Alt sammen noget han selv har valgt og købt (ikke den mest kreative type når det kommer til hj.lavet ting). Men meget opmærksom på ønsker af en 6 årige

Anmeld

9. december 2013

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Efterår mor skriver:

jeg har ikke lige noget billede af gaven, men jeg fik et billede ekstra af knægten da jeg købte billederne i børnehaven og så fik han lov til at finde en ramme til billedet og så får de det som julegave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.