Må jeg se børnenes julegaver til bedsteforældrene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.669 visninger
20 svar
10 synes godt om
8. december 2013

Efterår mor

- Måske fra de andre år eller dette år.

Jeg er på bar bund hvad vi skal lave til familien herhjemme. Der skal laves til dobbelt bedsteforældre og oldeforældre, så vi skal til at igang.

Må jeg se jeres børns hjemmelavet gaver til deres bedsteforældre? måske jeg kan få nogle idéer derfra.

Stort knus og glædelig jul, fra mine tre drenge og mig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Har ik lige et billede da de er pakket ind.

Men i år har vi lavet pynt til juletræet.

Fandt nogle træ til og fra kort i netto med snor i. (stjerner og hjerter) dem har vi malet med glimmerlim og så skrevet navn på bagsiden.

Anmeld

8. december 2013

bonnie81

herhjemme har vi laver perleskåle til fyrfadslys og perleplader med magneter, har ingen billeder da det er pakket ind.

Anmeld

8. december 2013

Moma

Vi har lavet adventsgaver til bedsteforældrene.Har bl.a. lavet de her rensdyr af toiletrulleholdere og hænder som gevir - den store har lavet i køkkenrulleholdere. Har også lavet perleplader. Julehjerter og snefnug. Den lille på 4 år har bare lavet en bil med store perler. Han kan ikke sidde stille så længe endnu. Så har den lille malet et syltekrukkeglas og den store på 9 har lavet konfekt. Til sidste søndag i advent har de malet træklemmer og sat magneter bagpå.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. december 2013

VIPpigen

Vi har pakket ind i dag, så nåede lige at tage et billed hvor den næsten er i brug...

Men Lilje har malet på 2 glas fra en lanterne, de andre 2 sider er bare almindelige.

sidste år lavede hun malerier, hvor jeg overflyttelse et billed af hende på bagefter

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

hannetheis skriver:

Har ik lige et billede da de er pakket ind.

Men i år har vi lavet pynt til juletræet.

Fandt nogle træ til og fra kort i netto med snor i. (stjerner og hjerter) dem har vi malet med glimmerlim og så skrevet navn på bagsiden.

Lyder bare rigtig kreativt. Super god idé!

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

bonnie81 skriver:

herhjemme har vi laver perleskåle til fyrfadslys og perleplader med magneter, har ingen billeder da det er pakket ind.

Det var måske også en idé - det kan de største i hvert fald være med til!

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

Moma skriver:

Vi har lavet adventsgaver til bedsteforældrene.Har bl.a. lavet de her rensdyr af toiletrulleholdere og hænder som gevir - den store har lavet i køkkenrulleholdere. Har også lavet perleplader. Julehjerter og snefnug. Den lille på 4 år har bare lavet en bil med store perler. Han kan ikke sidde stille så længe endnu. Så har den lille malet et syltekrukkeglas og den store på 9 har lavet konfekt. Til sidste søndag i advent har de malet træklemmer og sat magneter bagpå.

Hold op i har været kreative! 

Lyder som nogle rigtig gode idéer, måske man også kunne give konfekt i julegave? sådan en malet skål fyldt med konfekt? Tak for idéerne - og sikke en sød rodolf 

Anmeld

8. december 2013

Efterår mor

VIPpigen skriver:

Vi har pakket ind i dag, så nåede lige at tage et billed hvor den næsten er i brug...

Men Lilje har malet på 2 glas fra en lanterne, de andre 2 sider er bare almindelige.

sidste år lavede hun malerier, hvor jeg overflyttelse et billed af hende på bagefter

wouw sikke nogle gaver!! Super flot og kreative!! 

Anmeld

8. december 2013

Kløver

Her er nogle af mine ungers gaver ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.