Kvalme/opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juli 2009

mortil(nichlasogmathias)

Rollo skriver:

Hej igen...

Minkæreste og jeg har fundet ud af at vi venter os Vi er meget glade.

Skal til føste læge besøg på fredag. Ved ikk helt hvor længe jeg er henne. Min første sidste menstrationsdag var den 18 juni.

Jeg har døjet med "menstrations lignede smerer" Mavekneb og utilpas i korte tider.... men ikke morgen kvalme og opkast..... endnu????!!!

Mit spørgsmål lyder...... Hvornår begyndte i at få morgen kvalme eller opkast?? Hvor langt var i henne???

Knus

tilykke tillykke....... efter baby.dk beregning vil du være 5+5 uger henne og have termin den 24/3-2010...........hvis du ikke har regnet det ud... smil..
efter lægen starter kvalme som regl i uge 6 og slutter i uge 13 ca.. ved begge mine graviditeter er kvalmen startet i uge 6, da jeg ventede nichlas havde jeg kvalme 8½ mdr, puha siger jeg bare... nu er jeg gravid igen i uge 12+0 og jeg har kvalme endnu.. håber den stopper snart.. held og lykke med graviditeten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2009

Mira0911

Jeg fik kvalme/opkast da jeg var ca 8 uger henne... Det er ikke til at huske efterhånden... Og havde det frem til jeg fødte... Faktisk et h*lved at komme igennem.... slet ikke sjovt... Så frygter den næste graviditet...

Anmeld

28. juli 2009

Trolde_mor

** Stort tillykke med graviditeten**

Vi må da håbe du er en af de heldige for den evige opkast er godt nok ikke sjov.. Hehe

Anmeld

28. juli 2009

Pige2009

Stort tillykke med graviditeten

Jeg har ingen gener haft overhovedet, men har kun oplevet de gode ting. Det startede med små bobler i maven omkring uge 18 og det første spark omkring uge 22. Første gang jeg så aktivititet uden på maven var omkring uge 26. Nu er der nærmest sportsstævne i maven 24/7 og guldklumpen er meget aktiv.

Hvis du har haft sidste 1. mens dag den 18. juni må du være omkring 6 uger henne nu Det bliver spændende at høre om hvad lægen siger.

Knus Linda 29+3

Anmeld

28. juli 2009

Mor til L&S

tak for alle Jeres søde svar...

Ja - det blir super spændene... og ja kvalmen/opkast kan nå at komme endnu. Har hørt at ved de fleste kommer den i uge6-7 stykker.

Karina22: Tak for dit søde svar.. Ja jeg fik det også til at jeg må være 5-6 uger henne nu

Glæder mig MEGET til på fredag.... 1 lægebesøg... denne uge her går LIDT langsomt

Knus Jette

Anmeld

28. juli 2009

baby2010

Vær du bare lykkelig for, at du ikke har kvalme! Håber du slipper, selvom den jo ofte først kommer lidt senere.

Jeg har kvalme fra morgen til aften, og jeg er nødt til at blive i sengen, fordi jeg har det så dårligt!  Ingen opkast bare rigtig meget ubehag! Jeg kan ikke gå udenfor en dør, men humper bare rundt herhjemme og selv det at tage et bad, er helt forfærdeligt for mig.
At spise er en kamp, og det er enormt hårdt for parforholdet, for min forlovede er nødt til at gøre alt herhjemme...

JEG HAR HAFT DET SÅDAN HER I OVER 1 MÅNED!

Så jeg er nok ovre i "worst case" kategorien og ser uendeligt meget frem til det er slut!!!

Hilsen Julie 9+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.