Kvalme/opkast

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.682 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. juli 2009

Mor til L&S

Hej igen...

Minkæreste og jeg har fundet ud af at vi venter os Vi er meget glade.

Skal til føste læge besøg på fredag. Ved ikk helt hvor længe jeg er henne. Min første sidste menstrationsdag var den 18 juni.

Jeg har døjet med "menstrations lignede smerer" Mavekneb og utilpas i korte tider.... men ikke morgen kvalme og opkast..... endnu????!!!

Mit spørgsmål lyder...... Hvornår begyndte i at få morgen kvalme eller opkast?? Hvor langt var i henne???

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tillykke med graviditeten

Jeg har ved begge graviditeter haft kvalme allerede inden jeg gik over tid.
Første gang kastede jeg op meget få gange, anden gang var det værre

Held og lykke med graviditeten

Anmeld

27. juli 2009

AnneKH

Hejsa.. og tillykke! 
Jeg har kun haft ganske lidt kvalme få gange.. gerne i forbindelse med, at jeg ikke har fået min mad (især morgenmard) til tiden! Til gengæld døjede jeg MEGET med "mens" smerter i starten af min graviditet. Det var så slemt, at jeg blev sendt til undersøgelser akut for graviditet udenfor livmoderen. Heldigvis var alt som det skulle være.. så ondt kan man åbenbart bare godt have!  
Ikke 2 graviditeter er ens.. så kryds fingre for, at du ikke får kvalme eller opkast.. for de piger er virkelig hårdt ramt! 
Nyd de næste par måneder.. det er SKØNT at være gravid!!

Kram, Anne
18+4

Anmeld

27. juli 2009

Mor til L&S

Tak for de 2 svar  Dejligt at høre...

Hører meget gerne fra flere........

Knus

Anmeld

27. juli 2009

Zelania

Hej med dig

Sidst jeg var gravid havde jeg kvalme både inden og efter jeg tog en test, og det var ikke bare om morgenen, men 3 månedermed næsten konstant kvalme Puuha

jeg havde sidst mine sager d. 20juni  og jeg havde allerede en smule kvalme omkring d 10 denne månede, men det er heldigvis ikke så slemt denne gang. Det er faktisk værst når jeg har spist og når jeg lige ligger mig i seng om aftenen, så syntes jeg det stikker og prikker lidt i maven. Men hvad, det kan jo nå at blive værre HYL Glæd dig især til de 10.000 gange tissebesøg hver dag/nat hehe

Anmeld

27. juli 2009

Mor til L&S

Jeg har måske været heldig...

Ja man skal godt nok tit på tisse besøg, men også hellere det end opkast.. man føler sig bare ikke "´rigtig gravid" fordi man kk har kvalme og opkast. jun mens lignede smerter...

Anmeld

27. juli 2009

Zelania

Uuha det kan nå at komme endnu Når man først får det, så ønsker man bestemt ikke at have kvalme

Men indtil da kan du jo nyde at "mærke" spiren der rumler rundt derinde, før kvalmen kommer hihi

Anmeld

27. juli 2009

saxa

Rollo skriver:

Hej igen...

Minkæreste og jeg har fundet ud af at vi venter os Vi er meget glade.

Skal til føste læge besøg på fredag. Ved ikk helt hvor længe jeg er henne. Min første sidste menstrationsdag var den 18 juni.

Jeg har døjet med "menstrations lignede smerer" Mavekneb og utilpas i korte tider.... men ikke morgen kvalme og opkast..... endnu????!!!

Mit spørgsmål lyder...... Hvornår begyndte i at få morgen kvalme eller opkast?? Hvor langt var i henne???

Knus

Hey... Og mange gange tillykke med den lille spire
Min graviditet var helt uden kvalme og opkast.. wuhuu... Kan være du også er en af de heldige der går fri...

Men held og lykke med graviditeten - glæder mig til at følge med..

Anmeld

28. juli 2009

Nanna1985

Under min første graviditet havde jeg mega meget kvalme, det startede i uge 7 og så kastede jeg ellers op de første 16 uger  Jeg var så uheldig, fordi hun fyldte ALT inde i maven, at jeg os kastede op de sidste 2 mdr af graviditeten  AD AD..

Under denne graviditet har jeg INTET mærket til min graviditet.. Jeg har bare nydt den 100 %

Anmeld

28. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Hej! og tillykke med graviditeten!
Jeg fik kvalme 4-5 dage inden jeg fik min positive test men opkastningerne startede først nogle uger senere.. nu er jeg MEGET slemt plaget af det og misunder alle dem der bare kan nyde de første mange uger
Jeg er 9+6 og glæææææder mig til kvalmen forsvinder (har jeg nemlig besluttet at den gør efter 12 uger )..
Jeg håber for dig du "klarer frisag" og får en fantastisk (og NORMAL) graviditet uden kvalme!
Knus Caroline 9+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.