Melder mig ind her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

488 visninger
9 svar
2 synes godt om
7. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg tog en positiv test her til morgen, og er ifølge mine egne udregninger d.d. 4+0 med termin d. 16. august, så vil gerne være med i denne gruppe 

Hvornår skal I til jeres første lægebesøg? 

Jeg regner med at ringe til lægen inden jul for at hører hvornår han vil se mig. Det er min første graviditet, så det hele er meget nyt og spændende 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2013

Silke91

Hej
Jeg har lige testet positiv og så vidt jeg kan regne ud har jeg termin 19 august 2014.
Det er også første barn og da jeg har fået hormoner for at modne mine æg ordenligt skal jeg til skanning i start januar hos min gynækolog og så regner jeg også med at ringe til lægen inden jul for at få en tid i januar

Anmeld

9. december 2013

Holm14

Silke91 skriver:

Hej
Jeg har lige testet positiv og så vidt jeg kan regne ud har jeg termin 19 august 2014.
Det er også første barn og da jeg har fået hormoner for at modne mine æg ordenligt skal jeg til skanning i start januar hos min gynækolog og så regner jeg også med at ringe til lægen inden jul for at få en tid i januar

Det er mig der har skrevet ovenstående oplæg, ingen grund til at være anonym, da jeg tvivler på at der er nogen herinde der kender mig.. 

Men tillykke med graviditeten. Håber at alt kommer til at gå som det skal 

Anmeld

9. december 2013

Miss P

Tillykke piger!!!

Håber på også var "en af dem i gruppen".

føler mig meget gravid.

men har ikke testet positiv endnu.

Er jeg det, så har jeg termin den 19. ��

Jeg har i forvejen en dreng på 2 år .

Anmeld

10. december 2013

Silke91

Jeg har lavet min profil forholdsvis anonym så jeg ikke behøver være det i debatterne
Indtil videre syntes jeg ikke det ser ud til der er mange med termin i august

Anmeld

10. december 2013

Holm14

Silke91 skriver:

Jeg har lavet min profil forholdsvis anonym så jeg ikke behøver være det i debatterne
Indtil videre syntes jeg ikke det ser ud til der er mange med termin i august

Det netop også det jeg har gjort, så længe jeg vil holde min graviditet hemmelig i hvert fald. 

Men jeg er sikker på at der nok skal komme nogle flere meldinger til gruppen. Der er forhåbentlig flere der skal have lov til, at opleve en ekstra streg her i december, et sandt julemirakel  

Anmeld

10. december 2013

Holm14

Miss J skriver:

Tillykke piger!!!

Håber på også var "en af dem i gruppen".

føler mig meget gravid.

men har ikke testet positiv endnu.

Er jeg det, så har jeg termin den 19. ��

Jeg har i forvejen en dreng på 2 år .

JEG KRYDSER FOR DIG 

Anmeld

11. december 2013

Lrm

Hej piger!

tillykke alle sammen

jeg er selv i uge 5+3

termin den 10 aug. Hvis alt går vel!

har desværre opdaget en blodansamling i livmoren så håber det hjerteblink jeg så til skanning idag bliver der!

der hele er lidt usikkert, men holder modet oppe!

Anmeld

17. december 2013

MBaby2014

Så kan jeg også melde mig ind her 

Er i 6 uge med termin 14 August 2014

Det er vores første graviditet...

STORT TILLYKKE TIL JER ALLE

Har været hos lægen og skal igen til januar for at lave VJ.. Øjjj hvor er det bare spændende  

God jul til jer alle sammen

Anmeld

18. december 2013

mummimor

Jeg har testet positiv idag, tager lige en test hjemme imorgen tidlig og tænker ellers jeg smutter forbi lægen og dobbeltjekket fredag - ellers er det jo jul og ferie osv... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.