Lille babybule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

o1Mutte

Marianne1989 skriver:

Hehe, det er ellers det helt samme billede, men hvor jeg har skåret resten væk for at få fokus på mavsen .. 

Det er nok bare mig der er noget galt med så Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!

hvor er det vildt at du er i uge 28 og er mere slank end gennemsnits danskeren

men der er bestemt sket noget!

hvor meget har du taget på hvis man må være fræk og spørge?

Anmeld

8. december 2013

Marianne1989

FrkZier skriver:

hvor er det vildt at du er i uge 28 og er mere slank end gennemsnits danskeren

men der er bestemt sket noget!

hvor meget har du taget på hvis man må være fræk og spørge?

Tak skal du have  - det var sødt sagt .. Synes det er sket så meget hihi :p .. 

Jaaaa, og fald nu ikke bagover! *trommehvirvel* ... 

14 kg!!!!!! Det er SÅ meget -  men jeg er sulten konstant! Også den dumme slags 'sult' hehe.. Spiser godt med chokolade og alt muligt godt. Jeg skal virkelig til stoppe.. Men så længe jeg holder mig under +20, så tror jeG, at jeg er rimelig tilfreds. Min mor tog også 20 kg, og vi var små børn (2,5 kg, 2,8 og 2,9 kg), så det havde ikke været 'for meget'.. 

Anmeld

8. december 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!

Jeg er så imponeret over at der kan ligge en lille baby derinde, men wow der er da sket noget siden første mave billede  

Men glæder mig til at se når du får en ordentlig baby bule, du blir så fin 

Anmeld

8. december 2013

Marianne1989

liten-mamma skriver:

Jeg er så imponeret over at der kan ligge en lille baby derinde, men wow der er da sket noget siden første mave billede  

Men glæder mig til at se når du får en ordentlig baby bule, du blir så fin 

Hehe, en STOR baby allerede efter bøgerne - han skulle allerede veje lidt over 1 kg! føler kun det var nogle uger siden, han var på størrelse med en lille bønne og vejede få gram .. 

Der er sket rigtig rigtig meget !! 

Ja, det gør jeg også! Det sjove er, folk er begyndt at tvivle på om jeg nogensinde får en 'ordentlig' babybule .. jeg krydser i hvert fald alt hvad der kan krydses at babybulen kommer om nogle uger

Anmeld

8. december 2013

liten-mamma

Marianne1989 skriver:

Hehe, en STOR baby allerede efter bøgerne - han skulle allerede veje lidt over 1 kg! føler kun det var nogle uger siden, han var på størrelse med en lille bønne og vejede få gram .. 

Der er sket rigtig rigtig meget !! 

Ja, det gør jeg også! Det sjove er, folk er begyndt at tvivle på om jeg nogensinde får en 'ordentlig' babybule .. jeg krydser i hvert fald alt hvad der kan krydses at babybulen kommer om nogle uger

Hold da op, ja han er ved at vokse sig stor og stærk  Det går bare så stærkt! 

Har også min tvivl på at du får en kæmpe gravid mave, men en ordentlig baby bule skal du nok få, det er jeg sikker på! Du har jo over 10 uger tilbage til at vokse dig stor og fin

Anmeld

9. december 2013

FrkZier

Marianne1989 skriver:

Tak skal du have  - det var sødt sagt .. Synes det er sket så meget hihi :p .. 

Jaaaa, og fald nu ikke bagover! *trommehvirvel* ... 

14 kg!!!!!! Det er SÅ meget -  men jeg er sulten konstant! Også den dumme slags 'sult' hehe.. Spiser godt med chokolade og alt muligt godt. Jeg skal virkelig til stoppe.. Men så længe jeg holder mig under +20, så tror jeG, at jeg er rimelig tilfreds. Min mor tog også 20 kg, og vi var små børn (2,5 kg, 2,8 og 2,9 kg), så det havde ikke været 'for meget'.. 

Der er bestemt også sket meget, ingen tvivl om det - er virkelig spændt på at se hvor stor/lille du ender med at være

hold da op, dem gemmer du virkelig godt, man kan absolut ikke se der er +14kg, men igen, du var jo også meget slank førhen så måske din krop bare suger ALT til sig, dem skal du snildt komme af med igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.