Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marianne1989 skriver: Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!
*min
Der er sket rigtig meget siden dit første mavebillede Du er bare så fin!
emmagirl skriver: Der er sket rigtig meget siden dit første mavebillede Du er bare så fin!
Ja, det er sket så meget ! .. Det er super skønt. Og taaak !
o1Mutte skriver: Så fin lille mave Må jeg spørge om hvor høj og hvad du vejede inden du blev gravid?
Så fin lille mave Må jeg spørge om hvor høj og hvad du vejede inden du blev gravid?
Hihi, tusind taak ! .. Ja, jeg er en lille lort på 1,65 og jeg vejede 51 kg inden jeg blev gravid. Det skal lige siges, at jeg som 51 kg, var meget tynd!! Jeg var gået på kur for at se om jeg kunne veje det, jeg vejede i folkeskolen!!! :p .. Jeg plejer at veje 56-58 - her så jeg stadig slank ud ..
Marianne1989 skriver: Hihi, tusind taak ! .. Ja, jeg er en lille lort på 1,65 og jeg vejede 51 kg inden jeg blev gravid. Det skal lige siges, at jeg som 51 kg, var meget tynd!! Jeg var gået på kur for at se om jeg kunne veje det, jeg vejede i folkeskolen!!! :p .. Jeg plejer at veje 56-58 - her så jeg stadig slank ud ..
o1Mutte skriver: Okay du ser nemlig lang ud Eller så har du bare en lang overkrop Men ja du er da en bette nips
Okay du ser nemlig lang ud Eller så har du bare en lang overkrop Men ja du er da en bette nips
Jeg ved ikke om jeg har en lang overkrop? Her er det fulde billede med hele kroppen. Jeg synes ikke jeg har udpræget lang overkrop? Eller hvad ? :p
Marianne1989 skriver: Jeg ved ikke om jeg har en lang overkrop? Her er det fulde billede med hele kroppen. Jeg synes ikke jeg har udpræget lang overkrop? Eller hvad ? :p
o1Mutte skriver: Nej det passer vist meget godt sammen.. Hihi det er nok bare det første billede der snød
Nej det passer vist meget godt sammen.. Hihi det er nok bare det første billede der snød
Hehe, det er ellers det helt samme billede, men hvor jeg har skåret resten væk for at få fokus på mavsen ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128