Lille babybule

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.017 visninger
16 svar
19 synes godt om
7. december 2013

Marianne1989

Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Marianne1989

Marianne1989 skriver:

Tænk jeg snart kan sige, at jeg er i 3. Trimester!!!!! Wohooooo ! .. jeg kan ikke vente til din lille supermand kommer og siger 'Hej mor' .. Her får I et billede af den voksende mave. Skal til jordemoder på onsdag, hvor hun vil skønne hans vægt. - det vil jeg tage med i uge 29-billedet .. Ha' en dejlig weekend, de damer!

*min

Anmeld

7. december 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Der er sket rigtig meget siden dit første mavebillede Du er bare så fin! 

Anmeld

7. december 2013

o1Mutte

Marianne1989 skriver:

Så fin lille mave
Må jeg spørge om hvor høj og hvad du vejede inden du blev gravid?

Anmeld

7. december 2013

Marianne1989

emmagirl skriver:

Der er sket rigtig meget siden dit første mavebillede Du er bare så fin! 

Ja, det er sket så meget ! .. Det er super skønt. Og taaak ! 

Anmeld

7. december 2013

Marianne1989

o1Mutte skriver:

Så fin lille mave
Må jeg spørge om hvor høj og hvad du vejede inden du blev gravid?

Hihi, tusind taak  ! .. Ja, jeg er en lille lort på 1,65 og jeg vejede 51 kg inden jeg blev gravid. Det skal lige siges, at jeg som 51 kg, var meget tynd!! Jeg var gået på kur for at se om jeg kunne veje det, jeg vejede i folkeskolen!!! :p .. Jeg plejer at veje 56-58 - her så jeg stadig slank ud .. 

Anmeld

7. december 2013

o1Mutte

Marianne1989 skriver:

Hihi, tusind taak  ! .. Ja, jeg er en lille lort på 1,65 og jeg vejede 51 kg inden jeg blev gravid. Det skal lige siges, at jeg som 51 kg, var meget tynd!! Jeg var gået på kur for at se om jeg kunne veje det, jeg vejede i folkeskolen!!! :p .. Jeg plejer at veje 56-58 - her så jeg stadig slank ud .. 

Okay du ser nemlig lang ud Eller så har du bare en lang overkrop Men ja du er da en bette nips

Anmeld

7. december 2013

Marianne1989

o1Mutte skriver:

Okay du ser nemlig lang ud Eller så har du bare en lang overkrop Men ja du er da en bette nips

Jeg ved ikke om jeg har en lang overkrop? Her er det fulde billede med hele kroppen. Jeg synes ikke jeg har udpræget lang overkrop? Eller hvad ? :p

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. december 2013

o1Mutte

Marianne1989 skriver:

Jeg ved ikke om jeg har en lang overkrop? Her er det fulde billede med hele kroppen. Jeg synes ikke jeg har udpræget lang overkrop? Eller hvad ? :p

Nej det passer vist meget godt sammen.. Hihi det er nok bare det første billede der snød

Anmeld

7. december 2013

Marianne1989

o1Mutte skriver:

Nej det passer vist meget godt sammen.. Hihi det er nok bare det første billede der snød

Hehe, det er ellers det helt samme billede, men hvor jeg har skåret resten væk for at få fokus på mavsen .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.