Anonym skriver:
Tak, har dog ikke før lidt af desideret angst, men en angst som udledte tvangstanker, i forbindelse med en fødselsreaktion. Dette var også udledt af angsten for at miste, og artede sig anderledes. Det var en reaktion på et hårdt fødselsdag efter- forløb og at vores første er født for tidligt og jeg bla var rigtig syg efter fødslen. Ved dog heller ikke hvorfor det er kommet så pludseligt, men håber da ikke det er noget som bliver et vedvarende problem fremad, selvom jeg tror de fleste forældre er bange for at miste deres børn eller at der skal ske dem noget. Har dog ikke hjulpet, der har floreret en artikel på facebook, om et dreng på 1.5 som blev kvalt i legetøj mens han sov middagslur. Må have været så frygteligt for den mor, og har vist tricket noget i mig 
er flov over det påvirker mig, men har også åbnet mine øjne for hvad der betyder mest for mig i denne verden, vidste godt det var mine børn men nok ikke hvor omfattende min kærlighed til dem er 
Jeg var ved min læge for et par dage siden da jeg har haft en SA. Og vi fik en god snak det fysiske aspekt var overstået (en F888king laaaang måned

og jeg snakkede med hende om min angst og om jeg skulle tage nogle forholdsregler i forhold til når jeg bliver gravid igen. Min læge siger så at når man er gravid får man jo en masse østrogen og det beskytter mod angst. Jeg burde lige nu (efter en SA) passe ekstra på mig selv og gøre alt hvad jeg kan for at have det godt.
efter en godt lang snak, siger min læge at jeg har håndteret det godt og jeg skal forsætte med at bruge de værktøjer jeg har fra en tidligere psykolog behandling, da dette hjælper mig. Og at jeg lige i mit tilfælde (ved jo ikke 100% hvad dit tilfælde er) at jeg skal tillade mig at føle noget.
( da jeg havde min nedtur incl angst, startede det ud med, at jeg havde NUL følelser, jeg endte med at bryde sammen i tårer uden af vide hvorfor og uden at være ked eller glad - i en længere periode)
I min dårlige periode kom jeg osse i en angst gruppe hvor vi mødtes en gang om ugen og snakkede om hvad vi gik og slås med og gav hinanden råd. Det hjalp mig osse rigtig meget. Du kan evt finde en gruppe i nærheden af dig. (det er via angstforeningen)
Anmeld