Overvægtig og maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

Katia Juul Skovgaard

Havde et BMI  på 27, tog 30kg på under graviditeten, hvoraf de 20 var væske og lignede noget der var temmelig træt af det hele sidst

Første billede er 28+2 og det andet er 39+1, 5 dage før jeg fødte(40+0)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

christina92

M (: skriver:

Det kan vist ikke have været mange for mange :p

5-6 kg virker jo som meget for en der kun er 1, 62 høj  

Anmeld

7. december 2013

CH2012

Mange tak for alle jeres indslag! Jeg synes alle maverne er flotte, så jeg er ikk bekymret. Jeg har dog tænkt mig i samråd med lægen/sygehuset at ville tabe mig undervejs, men ikk noget drastisk eller noget - bare stille og roligt derhen af. Baby skal selvfølgelig have det godt, og det samme med mig - men bør lave nogle ændringer i min kost og min motionsvaner...

Er der nogle der ved om der er okay at lave maveøvelser?

Anmeld

7. december 2013

Papillon

CH2012 skriver:

Mange tak for alle jeres indslag! Jeg synes alle maverne er flotte, så jeg er ikk bekymret. Jeg har dog tænkt mig i samråd med lægen/sygehuset at ville tabe mig undervejs, men ikk noget drastisk eller noget - bare stille og roligt derhen af. Baby skal selvfølgelig have det godt, og det samme med mig - men bør lave nogle ændringer i min kost og min motionsvaner...

Er der nogle der ved om der er okay at lave maveøvelser?

Jeg har læst, at man gerne må træne mave, så længe man kan holde til det. Det er tilmed en rigtig fin idé at træne de indre mavemuskler (core) og ryggen, da de hjælper med at holde en oprejst og bære på den store mave senere i graviditeten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.