Overvægtig og maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.182 visninger
23 svar
21 synes godt om
6. december 2013

CH2012

Hejsa allesammen.

Jeg har gået og tænkt på hvordan mon min krop/mave kan komme til at se ud i formen, undervejs i graviditeten, set i forhold til at jeg er overvægtig. Derfor har jeg en bøn til jer andre: Hvis det ikk er for meget at spørge om, vil I så lægge jeres billeder op af jeres gravide maver?
Mange tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Christina74

Gå ind på min profil og se alle mine uge billeder op til i søndags da jeg vsr 25+0

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

Der ligger billeder på min profil, fra min første graviditet. Jeg er ikke begyndt på billeder endnu i den her, vil lige se om der er liv først

Anmeld

6. december 2013

Nessie

Jeg har ingen billeder, men man var bestemt ikke tvivl om at jeg var gravid Fik meget hurtigt en meget stor mave begge gange.
Det er meget forskelligt hvordan man kommer til at se ud

Anmeld

6. december 2013

Janni.

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Jeg har gået og tænkt på hvordan mon min krop/mave kan komme til at se ud i formen, undervejs i graviditeten, set i forhold til at jeg er overvægtig. Derfor har jeg en bøn til jer andre: Hvis det ikk er for meget at spørge om, vil I så lægge jeres billeder op af jeres gravide maver?
Mange tak!

Dette er taget 5 dage før han er født.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Hejsa allesammen.

Mange tak!

det her er fra 32+1 og fødte 34+4, dog er det tvillinger, MEN har ikke set meget anderledes ud ved de 2 store, måske ved den ældste hvor maven var mere spids

Anmeld

6. december 2013

CH2012

DianaRJS skriver:

det her er fra 32+1 og fødte 34+4, dog er det tvillinger, MEN har ikke set meget anderledes ud ved de 2 store, måske ved den ældste hvor maven var mere spids

Det er en rigtig flot mave! Den kan du sagtens være stolt af

Anmeld

6. december 2013

et-ønske

Nu er maven godt nok med tvillinger mener det var 12+5 - blev dog til 12+6 efter nf.

Anmeld

6. december 2013

Hullabullabulla

CH2012 skriver:

Hejsa allesammen.

Mange tak!

Jeg fik faktisk nærmest ingen mave, så højst lidt oppustet ud, først helt til sidst, faktisk et par uger inden min igangsættelse 36+5 kom maven.. Men jeg lignede absolut ikke en højgravid..

Har kun billede "oppefra" da jeg ikke kan lide at få taget billeder af min krop..

Anmeld

6. december 2013

christina92

Billedet er taget 37+5. 2 dage inden jeg fødte 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.