Vi bor ude på en landejendom, som ligger tæt på mine svigerforældre, men dog et godt stykke hen til min egen far.
Vi har plads til lidt af hvert. Og når børnene bliver store, er der plads til lidt af hvert. Jeg vil mene en have er meget dejlig at eje, da det bare at åbne døren også kan børnene lege der ude, uden at skulle tage hen til en park og være på hele tiden.
Vi bor et stykke væk fra hovedvejen, så jeg kan uden problem sætte både børn og dyr løs uden at være bange for at de bliver kørt ned.
Jeg har boet i lejelighed inde i Aalborg, men der var meget larm og svært at finde ro til den bette, da mange kunne holde fester, og sådan er det jo inde i byen.
Men tænk på hvordan i selv er som familie, hvor meget tid bruger i med forældrene. Er i by mennesker eller land mennesker, der er også en mulighed midt i mellem, så er der ikke for langt til byen, men altid en nabo at komme til.
Her betyder det at have meget plads meget, manden der elsker motor sport, som kan nyde i baghaven. og en dreng som er meget selvstændig, han nyder at der er masser af plads til både at spille bold, sandkasse, trampolin osv.
Men mærk på jer selv, elsker jeres barn at være uden for så er det dejligt med en have, hvor der kan være lidt. nogen gange kommer det helt rigtige hus også først når man bare ser det helt perfekte sted.
Anmeld