At gemme graviditet for familie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Emilie91

VIPpigen skriver:

Jeg tror hvertfald jeg trækker sygekortet hjemme ved min mor i julen, min kvalmen kommer om eftermiddagen, og varer til en gang hen på aftenen

Åhh, det aner jeg faktisk ikke... Jeg har ikke rigtig selv fulgt det med ikke at hoppe i vandet. Jeg er sikker på at skulle du miste, så havde du gjort det, pool eller ej. Jeg har hvertfald ikke afholdt mig fra svømmehallen.  Ville ikke hoppe vildt rundt i vandet, men ville godt turde at gå i det

Det er rigtigt .. man skal også tænke på at hvis man mister så det jo fordi det ikke har været et sundt foster .. men hvis man står med følelsen bagefter om "var det måske fordi jeg badet?" Så ville jeg heller holde mig helt fra alt der måske kunne provokere det ... 

men ... nu har jeg surfet rundt på nettet og kan se at det er en myte at man ikke må bade ... man skal bare passe på spa og bakterier .. sååå det bliver en skøn tur med en masse morgensvømninger ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da bare lige begyndt på penciln, og har fået at vide at du ik må drikke. Og sku du ha lyst til et lille glas vin, så sørg for at sidde ved siden af kærsten, så han ka drikke det for dig, når ingen ser det

Men ja en ugen sammen med familien, ka da vist godt blive lidt svær.. Vh stine

Anmeld

6. december 2013

Mor til Ella

emiliedamm skriver:

Hej alle. 

Jeg skal i "sommerhus" med hele familien i juleferien. Det bliver fra lørdag til lørdag og det er min 7. uge i graviditeten. Min søster havde det vildt dårlig i den her uge (og frem) og kastede meget op. Har læst flere steder at det er der man får morgenkvalme.... 

Mit spørgsmål er så: 

Hvordan skjuler jeg min graviditet for min familie? Min familie er også van til jeg drikker både øl og vin og hvad skal jeg så gøre nu for at lade som om jeg drikker vin ? Jeg har selv tænkt på at sige jeg er på kur .... men .... hvem går på kur i december ?   og hvis jeg begynder at kaste op om morgen ? skal jeg sige jeg har tømmermænd af de mange øller jeg ikke har drukket ?  

Jeg tager gerne imod alle slags råd ... 

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN 

Pencelinkur

Anmeld

6. december 2013

Maja88

Du må gerne gå i spa og pool... der er jo beskyttet af fostervand.. slimprop.. lukket livmoderhals osv...

Jeg ville bare spille syg.. hvis du bliver dårlig..

Jeg er mor til 2 og har kun lidt af træthed...

Med hensyn til alkohol så kan du lige have haft halsbetændelse som du skulle have en 10 dages kur for..

Anmeld

6. december 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta
emiliedamm skriver:

Hej alle. 

Jeg skal i "sommerhus" med hele familien i juleferien. Det bliver fra lørdag til lørdag og det er min 7. uge i graviditeten. Min søster havde det vildt dårlig i den her uge (og frem) og kastede meget op. Har læst flere steder at det er der man får morgenkvalme.... 

Mit spørgsmål er så: 

Hvordan skjuler jeg min graviditet for min familie? Min familie er også van til jeg drikker både øl og vin og hvad skal jeg så gøre nu for at lade som om jeg drikker vin ? Jeg har selv tænkt på at sige jeg er på kur .... men .... hvem går på kur i december ?   og hvis jeg begynder at kaste op om morgen ? skal jeg sige jeg har tømmermænd af de mange øller jeg ikke har drukket ?  

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN 

Du kan købe alkoholfri øl og vin og tage med og så skænke det i dit glas, så kan de jo ikke forskel :-) så kan du jo godt have tømmermænd dagen efter ;-)

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

6. december 2013

M (:

emiliedamm skriver:

Hej alle. 

Mit spørgsmål er så: 

GOD WEEKEND ALLE SAMMEN 

Jeg havde en lang periode på 3 mdr., hvor "jeg fik migræne af selv et enkelt glas alkohol", så jeg ville hellere undvære  

Anmeld

6. december 2013

ano14316

Jeg var så 'heldig' at få fransk rosen som kan give kvalme og derfor gik jeg med seabands... 

Men der kører jo massere influenza så det må være din undskyldning.. Det kan jo snildt tage en uge før man er oven på.. 

Anmeld

6. december 2013

Emilie91

TOTAL GODE IDEER ALLESAMMEN 

Nu skal jeg bare finde den bedste "sygdom" også er jeg klar til sommerhus hygge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.