Tror jeg er ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

Soleil

Jeg betalte mig til det ved en en privat scanningsklinik, derfor jeg kom til så tidligt

Jeg er begyndt at få flere smerter nu, kraftige mens.smerter og er blevet nød til at tage smertestillende for at holde dem ud

Tror kun det er et spørgsmål om tid før blodet kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

modesty

Soleil skriver:

Jeg betalte mig til det ved en en privat scanningsklinik, derfor jeg kom til så tidligt

Jeg er begyndt at få flere smerter nu, kraftige mens.smerter og er blevet nød til at tage smertestillende for at holde dem ud

Årh øv. 

Anmeld

6. december 2013

Sitrani

Soleil skriver:

Håber du kan beholde din spire..

Jeg testede positiv i min graviditet da jeg var ca 5 uger henne.. Et par dage forinden havde jeg slemme menses smerter.. Jeg blødte dog ikke.. Men har en pige på 2,5 idag... Så smerter behøver ikke betyde abort.... Men  for at du får lov at se hjerteblink næste gang....

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Tak, løbet er dog kørt...Jeg har store blodige pletter der kommer ud nu og kraftige smerter 

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

Soleil skriver:

Tak, løbet er dog kørt...Jeg har store blodige pletter der kommer ud nu og kraftige smerter 

Åh nej, det er jeg ked af at høre. 

Anmeld

6. december 2013

isabellasmor

Soleil skriver:

Anmeld

6. december 2013

MortilElias2010

Soleil skriver:

Anmeld

6. december 2013

Lotus86

Det lyder meget som mit forløb, havde en del murren i starten, flere omgange af brunligt udflåd, en enkelt omgang med frisk blod og smerter, var 100% sikker på at løbet var kørt, nu sidder jeg her og er 39+4 og har sivende fostervand og begyndende veer, så det behøver ikke betyde at løbet er kørt Håber det bedste for dig

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Åh hvor jeg håber, smerterne er bare så slemme, så det er svært at være positiv...

Stort tillykke med den kommende fødsel, det lyder som om den er liiiige på trapperne

Anmeld

6. december 2013

Frk. Himmelblå

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.