Tror jeg er ved at miste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.791 visninger
20 svar
21 synes godt om
6. december 2013

Soleil

I går havde jeg en underlig murren i underlivet og da jeg gik på toilet, havde jeg brunt udflod

Der er dog ikke kommet mere her i løbet af natten. Men jeg har nu igen en underlig murren i højre side af underlivet og har brunt udflod når jeg tørre mig efter toiletbesøg.

Jeg har fået tid til en scanning her kl 10 og håber de kan se noget. Jeg er kun i 6 uge, så det er nok begrænset. Jeg er bare så bange for at jeg er ved at miste

Mon der er andre der har haft det på samme måde, så tidligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Soleil

Jeg tog en graviditetestest her i morges og den blev positiv med det samme og har mere farve end den jeg tog for en uge siden

Anmeld

6. december 2013

VIPpigen

For alt er iorden.

jeg små blødte i min første graviditet, men har i dag en datter på 3. Indtil videre har jeg ikke blødt i den her, men er også kun omkring 6+0 - 6+3

Giv gerne lyd om hvad scanningen viser

Anmeld

6. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Så længe der ikk er friskt blod med styrke som mens, så er det ikk nødvendigvis en sa  

Bare lige til info, så er den test du har taget desværre ikke til megen hjælp, da hormonet falder langsomt hvis man mister, så man vil teste positiv både imens og lidt tid efter sa'en. 

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Okay, tak for svar

Jeg må bare vente og se, men det er godt nok frustrerende...

Jeg giver en update når jeg er hjemme igen

Anmeld

6. december 2013

Louisejulia

Jeg havde en mindre blødning i uge 6. Jeg var også til en scanning, hvor man kunne se blommesækken. 

jeg ved ikke hvorfor jeg fik en blødning, men i dag venter jeg en skøn lille pige 

Krydser fingre for at de kan se noget ved scanningen 

Anmeld

6. december 2013

Sisse Vinther

Soleil skriver:

I går havde jeg en underlig murren i underlivet og da jeg gik på toilet, havde jeg brunt udflod

Der er dog ikke kommet mere her i løbet af natten. Men jeg har nu igen en underlig murren i højre side af underlivet og har brunt udflod når jeg tørre mig efter toiletbesøg.

Jeg har fået tid til en scanning her kl 10 og håber de kan se noget. Jeg er kun i 6 uge, så det er nok begrænset. Jeg er bare så bange for at jeg er ved at miste

Mon der er andre der har haft det på samme måde, så tidligt?

Jeg har nu i alt blødt 3 gange. 3. gang var vi akut på sygehusets fødeafdeling i svangreambolatoriummet for at blive skannet.
Heldigvis var baby der endnu, der var blink og liv og glade dage. Men h*n er bare stor, og belastningen på min krop, som ikke rigtig kan nå at følge med, gør/gjorde at jeg sprang en de blodkar, som jo så viste sig som friskt rindende blod. 

Men tro mig... jeg har bidt negle alle 3 gange, og var grædefærdig!  for at baby er der.

obs: når det er så tidligt, kan det oftes være fordi slimhinderne lukker sig. Jeg har ikke selv haft mørkt udflåd, da mit jo var frisk blod som var sprunget inden i.

Anmeld

6. december 2013

Soleil

Så er jeg blevet scannet. Det eneste de kunne se var en stor flot slimhinde hvori de kunne ane starten på en blommesæk med en lille dut indeni. Jeg er 5 + 3 og det passede som det skulle...

MEN hun fandt så også en cyste på min højre æggestok. Hun mente at det var derfra mit æg var kommet og nok også derfor jeg har de underlige smerter  i højre side...

Men jeg er godt nok stadig meget nervøs...Cysten hjalp ligefrem heller ikek på det

Ny scanning den 17 og så håber jeg stadig at den er der

Anmeld

6. december 2013

Frk. Himmelblå

Soleil skriver:

Så er jeg blevet scannet. Det eneste de kunne se var en stor flot slimhinde hvori de kunne ane starten på en blommesæk med en lille dut indeni. Jeg er 5 + 3 og det passede som det skulle...

MEN hun fandt så også en cyste på min højre æggestok. Hun mente at det var derfra mit æg var kommet og nok også derfor jeg har de underlige smerter  i højre side...

Men jeg er godt nok stadig meget nervøs...Cysten hjalp ligefrem heller ikek på det

Om en uge vil du hos en god skanningsklinik med garanti kunne få et præcist svar om, hvordan det går.

Jeg kender godt frustrationen og usikkerheden. En time føles som et år, når man ikke ved, om man er "købt eller solgt".

Men jeg har hørt om mange, der har haft lidt blødning, uden det har gjort noget som helst.

Se, om du kan tage den med ro. Din skanning gik jo så fint som muligt, når nu du ikke er længere henne. Om en uge vil der sandsynligvis være hjerteblink .

Anmeld

6. december 2013

modesty

Soleil skriver:

Jeg er imponeret over at du får lov til at få en scanning, det er god service. 

Det er meget normalt at bløde i de første tre måneder af graviditeten, og sådan set også senere.

Når det er gammelt blod, er der i langt de fleste tilfælde intet at være bekymret for. Men selv når det er frisk blod, er de meget tilbageholdende med at give scanninger. For, som de siger, de kan alligevel ikke gøre noget.

Jeg blødte brunt i 10. uge tror jeg det var, over en periode på cirka 5 dage, og jeg kunne ikke få en ekstra scanning - selvom jeg havde været i fertilitetsbehandling.

Så thumbs up til din læge/dit hospital. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.