Skader efter stormen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

De3Guldklumper

Janni. skriver:

Vi er sluppet billigt igennem indtil videre..

- Mangler en tagplade i vores brændeskur

- Mangler en rude i drivhuset 

Godt der ikke skete mere.. 

Lad os se hvad du/i har af skader. Håber i alle er kommet godt igennem stormen 

Vi skal have nye havemøbler - de ligger knækket og flækket på terrassen.

Er spændt på om vi også skal have nyt legehus men kan ikke se det endnu da det ligger inde i naboens have og da det stadig stormer en del lader vi det ligge indtil det er sikkert at flytte det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Vik

Et par tegl røg ned, men regner vi med at fikse i løbet af i dag eller imorgen, ellers ser det ok ud her ( krydser fingere at det ikke skeer mere)

Anmeld

6. december 2013

DianaRJS

Janni. skriver:

Bodil kan åbenbart også være en nyttig dame 

helt enig ;P haha, måske ldit synd for dem der så har fået skramlet ;P

Anmeld

6. december 2013

Janni.

DianaRJS skriver:

helt enig ;P haha, måske ldit synd for dem der så har fået skramlet ;P

Ha ha 

Anmeld

6. december 2013

Janni.

Havanagila skriver:

Det eneste der er sket her er at vores hegn i haven er bøjet.det skal bare bankes i jorden igen. Og så har vi en væltet cykel og vores overtræksslag er fløjet af vores have møbler og den ene træstol er fløjet ned i den anden ende af haven. Så ingen store skader her

Åh hvor dejligt 

Anmeld

6. december 2013

Janni.

Pylle3 skriver:

Vi skal have nye havemøbler - de ligger knækket og flækket på terrassen.

Er spændt på om vi også skal have nyt legehus men kan ikke se det endnu da det ligger inde i naboens have og da det stadig stormer en del lader vi det ligge indtil det er sikkert at flytte det.

Så er det godt at det ikke er årstiden for at bruge de havemøbler. Så kan i da nå at spare op til dem hvis ikke pengene lige er til det 

Håber legehuset overlever 

Anmeld

6. december 2013

Janni.

Vik skriver:

Et par tegl røg ned, men regner vi med at fikse i løbet af i dag eller imorgen, ellers ser det ok ud her ( krydser fingere at det ikke skeer mere)

håber det bedste for jer 

Anmeld

6. december 2013

Maja88

Her er vores stakit væltet og så fandt jeg en af vores store skraldespandscontainere en 5 huse op ad vejen...men jeg har informeret udlejer og så må han gøre noget ved det

Anmeld

6. december 2013

Lene Unik

Her er forsikringen og skadesservice kontaktet. Tidligt på aftenen rev vores metaltag på garagen sig løs, og det har så ligget og klapret hele aftenen og natten. Det ligger halvt ovre i naboens have, og jeg er bekymret for hvor længe det bliver liggende. Så kryds fingre for at det ikke begynder at blæse her igen, og for at skadesservice snart kommer og besigtiger skaden.

Jeg har fri i dag, og havde glædet mig til en dag alene hjemme, nu går den med at bekymrer mig og holde øje med situationen.

Anmeld

6. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her er havelågen blæst af og drivhuset har også fået blæst et par " ruder" ud. Heldigvis har vi valgt at ha polycarpanat ruder, så de er heldigvis bare blæst af, så der er ingen knust glas her.

Genboens store birketræ væltede med roden op og det hele. Den var lige ved at ramme dem, da de kom hjem i bilen. Heldigvis nåede hun lige at bremse, som den kom væltede ned over vejen.

Ka se at naboens skraldespanden er blæst hen af vejen.

At der var lidt små træer der er væltet på vej om til alberte's dp, og at noget af taget er blæst af skolen.

Er meget spændt på at køre på arbejde sener i dag, da stormen vist var ret voldsom i det område! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.