Kvalme = sund graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

LinLin

Har aldrig haft kvalme i mine graviditeter; fire graviditeter er resulteret i to velskabte drenge og to sa'er (i uge 11 og 14)...

Så det er vist en trøste-sætning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Carina:-)

Skrøne .

Anmeld

6. december 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Har aldrig haft kvalme i mine graviditeter; fire graviditeter er resulteret i to velskabte drenge og to sa'er (i uge 11 og 14)...

Så det er vist en trøste-sætning

Åh det må være forfærdeligt at opleve en abort så sent i graviditeten.. Nåede du at se hjerteblink inden du mistet?

stort 

Anmeld

6. december 2013

LinLin

Rødhætte skriver:

Åh det må være forfærdeligt at opleve en abort så sent i graviditeten.. Nåede du at se hjerteblink inden du mistet?

stort 

Ikke med den hvor jeg var i uge 11. Der var vist nf en uge senere...
Men vi havde været til nf med den hvor jeg var 14+4 - der så alt fint ud! det gjorde det så ikke to uger senere til privat kønsscanning det var i juli måned og vi venter stadig på svar fra obduktion!!

Anmeld

6. december 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Jeg har haft ekstram kvalme i min første gravidlitet og det startede før uge 4 men jeg mistede i uge 6 anden gang nåede jeg næsten ingen gang at opfatte jeg var gravid mistede 4+5 og der var ingen kvalme.
Her 3 gang fik jeg først kvalme i uge 5-6 og det sluttede i uge 13 og jeg er nu i uge 21+5 så det er vist en skrøne

Anmeld

6. december 2013

Rødhætte

LinLin skriver:

Ikke med den hvor jeg var i uge 11. Der var vist nf en uge senere...
Men vi havde været til nf med den hvor jeg var 14+4 - der så alt fint ud! det gjorde det så ikke to uger senere til privat kønsscanning det var i juli måned og vi venter stadig på svar fra obduktion!!

Ej sikke en forfærdelig oplevelse.. Håber snart I kan få svar, så I kan komme videre

Anmeld

6. december 2013

PB2013

Jeg har ikk selv nogen erfaring da jeg kun er i 7. uge, og dermed ikk kan være sikker.. Tror det de mener, når de skriver at det kan være tegn på en sund graviditet er det ment som at dine hormoner er høje nok til at beskytte graviditeten.. Det beskytter ikk hvis der nu er noget genetisk galt, så det er ingen garanti som man desværre os kan høre..

samtidig er det os forskelligt hvordan man reagerer på hormonerne, så nogle får kvalme og nogle får ikk.. Så lidt rigtigt er der i det, men mest er det nok trøst..

Anmeld

6. december 2013

lineog4

Det eneste man nok kan sige er, at kvalmen er et udtryk for man har HCG i kroppen og kroppen dermed mener den er gravid og gør hvad den kan for at give de bedste vækstbetingelser, men mere lovning er der nok ikke i kvalmen - desværre for så var der da i det mindste en mening med galskaben.

Jeg selv har aldrig haft kvalme, aldrig aborteret (men dog mistet et barn) og har både fået piger og drenge...

Anmeld

6. december 2013

Nessie

Jeg har haft kvalme alle gange, også ved dem jeg mistede, så det passer i hvert fald ikke på mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.