Farve hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

CroQuis

Vil bare lige sige at der findes "øko" frisører, der har øko hårfarver.. Hvor godt/skidt det er i forhold til de normale, ved jeg ikke.. Men det kan du jo evt undersøge og tage med i overvejelsen, hvis du ikke kan holde udgroningen ud.. 

Når det så er sagt, har jeg selv en stor udgroning, men venter med at få farvet striber i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Mariam90

Louisejulia skriver:

Det her er mit hår som det ser ud nu.
Når jeg har det nede, ser det endnu mere forfærdeligt ud.. så jeg har altid mit hår sat op

Men det er individuelt om man vil farve hår, og om man kan vente med at farve hår indtil bagefter. Jeg synes du skal gøre det du føler for.
Der er næsten en risiko for alt hvad man foretager sig, så gør det du tænker er bedst  

Hehe det har du ret i det ser lidt pænere ud når det er sat op  

Jeg må også følge modet og have opsat hår indtil videre  Tak for at du ville dele med dig 

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

CroQuis skriver:

Vil bare lige sige at der findes "øko" frisører, der har øko hårfarver.. Hvor godt/skidt det er i forhold til de normale, ved jeg ikke.. Men det kan du jo evt undersøge og tage med i overvejelsen, hvis du ikke kan holde udgroningen ud.. 

Når det så er sagt, har jeg selv en stor udgroning, men venter med at få farvet striber i 

Tak for svar. Ja det har jeg også hørt tale om, må nok få det undersøgt fordi det lyder måske lidt interessant alligevel 

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

Min udgroning 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

justagirl skriver:

tiden går så stærkt

føler det var igår jeg blev gravid..

Hehe nååår hvor dejligt glæder mig til at også føle at tiden går stærkt. Nu går det langsomt her 

Anmeld

5. december 2013

justagirl

Mariam90 skriver:

Hehe nååår hvor dejligt glæder mig til at også føle at tiden går stærkt. Nu går det langsomt her 

det er kun lige indtil NF:i hihi . smid da lige et billede ind af din såkaldte udgroning.. siden du er så hysterisk D;

Anmeld

5. december 2013

justagirl

justagirl skriver:

det er kun lige indtil NF:i hihi . smid da lige et billede ind af din såkaldte udgroning.. siden du er så hysterisk D;

SÅ DET FØRST efter jeg havde svaret.. det er da ikke noget af en udgroning nu må du da lige :d

Anmeld

5. december 2013

CroQuis

Mariam90 skriver:

Tak for svar. Ja det har jeg også hørt tale om, må nok få det undersøgt fordi det lyder måske lidt interessant alligevel 

Ja nemlig ik' 

Lige inden jeg blev gravid, fik jeg farvet de striber i, og det var ved en øko frisør, og man kan i hvert fald godt lugte tydelig forskel på øko og ikke øko.. Øko er meget mere mild og ikke så skarp i lugten.. 

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

justagirl skriver:

SÅ DET FØRST efter jeg havde svaret.. det er da ikke noget af en udgroning nu må du da lige :d

Hahaha nu er det ikke så slemt men tænker på fremtiden haha skal bare have det opsat resten af graviditeten det vokser ikke så hurtigt det her tørre hår  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.