Farve hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.254 visninger
28 svar
30 synes godt om
5. december 2013

Mariam90

Hej I Damer

Hvad skal man gøre i mit tilfælde, mit lyse farvede hår har vokset og det sorte bliver mere synlig. 

Må man lave striber eller farve sit hår på et eller andet måde? 

Noget spraylignende farve?? 

5+4 henne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

Lykke:)

Mariam90 skriver:

Hej I Damer

Hvad skal man gøre i mit tilfælde, mit lyse farvede hår har vokset og det sorte bliver mere synlig. 

5+4 henne

Jeg ville ikke farve mit hår.

Anmeld

5. december 2013

Rockertand

Mariam90 skriver:

Hej I Damer

5+4 henne

Nej, det er en af de skønne ting, der følger med, når man vælger en graviditet - sammen med vægtøgningen, uren hud, irrationelle handlinger styret af sindsyge hormoner, spontan trang til at græde over en bilreklame, strækmærker og en større røv/fødder/(hænge)bryster....men det er det hele værd, og man lærer at leve med ændringerne, hvoraf nogle selvfølgelig kan udbedres efter fødslen.

Anmeld

5. december 2013

justagirl

Alle farvestofferne, går lige i blodet på dig og baby.. så lad endelig være! man ved aldrig hvad det har af betydning for din kommende babys dannelse:i

- jeg havde sort hår da jeg blev gravid.. nu er det lyst og brunt :d ..

dette vedlagte billede er min udgroning for ca 2-3 måneder siden, så kan du jo tænke dig til hvordan det ser ud nu :I

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2013

Rødhætte

Mariam90 skriver:

Hej I Damer

5+4 henne

Jeg fik striber i mit hår da jeg var 7 mdr henne.. Der er selvfølgelig en risiko ved at videreføre det til barnet, men synes det er et personligt valg. Dog ville jeg vente til efter uge 12 hvis du ikke kan vente til efter fødslen..

Anmeld

5. december 2013

et-ønske

I min første graviditet skulle jeg giftes da jeg var 6 mdr henne - og der fik jeg farvet hår som rødhætte skriver ville jeg ikke være nervøs for det sidst i graviditeten.

Anmeld

5. december 2013

Louisejulia

Mariam90 skriver:

Hej I Damer

5+4 henne

Det her er mit hår som det ser ud nu.
Når jeg har det nede, ser det endnu mere forfærdeligt ud.. så jeg har altid mit hår sat op

Men det er individuelt om man vil farve hår, og om man kan vente med at farve hår indtil bagefter. Jeg synes du skal gøre det du føler for.
Der er næsten en risiko for alt hvad man foretager sig, så gør det du tænker er bedst  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

Lykke:) skriver:

Jeg ville ikke farve mit hår.

Tak for svar 

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

Rockertand skriver:

Nej, det er en af de skønne ting, der følger med, når man vælger en graviditet - sammen med vægtøgningen, uren hud, irrationelle handlinger styret af sindsyge hormoner, spontan trang til at græde over en bilreklame, strækmærker og en større røv/fødder/(hænge)bryster....men det er det hele værd, og man lærer at leve med ændringerne, hvoraf nogle selvfølgelig kan udbedres efter fødslen.

Hehe tak for ærligheden. Sådan er det vel bare, vi kvinder bliver ældre hurtigere  

Godt at det findes skønhedsbehandlinger hvis det skulle gå og blive slemt efter fødsel, men tænker ikk lige så lang endnu 

Anmeld

5. december 2013

Mariam90

justagirl skriver:

Alle farvestofferne, går lige i blodet på dig og baby.. så lad endelig være! man ved aldrig hvad det har af betydning for din kommende babys dannelse:i

- jeg havde sort hår da jeg blev gravid.. nu er det lyst og brunt :d ..

dette vedlagte billede er min udgroning for ca 2-3 måneder siden, så kan du jo tænke dig til hvordan det ser ud nu :I

Tusen tak fordi du gad sende billede så føler jeg mig ikk alene, det er lidt på mode at have udgroning alligevel. Det er bare 8-9 måneder så må jeg virkelig lad være med hårfarve hvis det går ind i babyens blod. Vil ikke risikere allergi og andet mærkeligt. 

Foresten kan jeg godt lige din rigtig hårfarve 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.