Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2013

Anonym trådstarter

1990h skriver:

det er gennemsnit løn..har selv stået i samme situation

Okay, tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2013

minbaby

Egen optjent ferie tæller med. Altså ferie med løn eller feriepenge. Ferie med feriedagpenge tæller ikke med.

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Okay, super... Men ved du så om feriepenge også bliver talt med? For jeg får ikk udbetalt så meget i denne måned pga. julen og skal derfor have udbetalt noget resterende feriepenge jeg har - tæller det også med?

Det er jo indtjent før skat 

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Egen optjent ferie tæller med. Altså ferie med løn eller feriepenge. Ferie med feriedagpenge tæller ikke med.

Okay, super Det er godt at høre Mange tak

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

minbaby skriver:

Ved du om man nogle steder kan beregne ens dagpengesats nogle steder? Ud fra ens seneste lønninger?

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Det er jo indtjent før skat 

Okay, mange tak Ved du om man nogle steder kan beregne ens dagpengesats? Ud fra ens seneste lønninger? På nettet tænker jeg...

Anmeld

6. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Okay, mange tak Ved du om man nogle steder kan beregne ens dagpengesats? Ud fra ens seneste lønninger? På nettet tænker jeg...

Det ved jeg faktisk ikke men ved at man skal have et gennemsnit på 125 kr i timen for at få den højeste sats 

Anmeld

6. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Det ved jeg faktisk ikke men ved at man skal have et gennemsnit på 125 kr i timen for at få den højeste sats 

Jeg har fundet en hjemmeside man kan bruge - men ellers tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.