Dagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.627 visninger
17 svar
1 synes godt om
4. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg har et spørgsmål ang. dagpenge, som jeg håber I lån hjælpe med. For at gå fra dimittentsats til højeste dagpengesats skal man have tjent 21.000,- brutto de sidste tre måneder - men er det en gennemsnitlig løn man skal have haft? Så hvis man den ene måned har haft lavere og den næste højere - er det så også med i "puljen"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2013

Lilje82

Anonym skriver:

Jeg har et spørgsmål ang. dagpenge, som jeg håber I lån hjælpe med. For at gå fra dimittentsats til højeste dagpengesats skal man have tjent 21.000,- brutto de sidste tre måneder - men er det en gennemsnitlig løn man skal have haft? Så hvis man den ene måned har haft lavere og den næste højere - er det så også med i "puljen"?

Ja, jeg mener det er gennemsnitlig løn over 3 måneder de beregner.
Men det er bestemt ikke noget jeg er 100% sikker på.

Anmeld

4. december 2013

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Ja, jeg mener det er gennemsnitlig løn over 3 måneder de beregner.
Men det er bestemt ikke noget jeg er 100% sikker på.

Okay... Ja, det ville jeg jo også mene... Men mange tak

Anmeld

4. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Jeps det er gennemsnits løn :-) 

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeps det er gennemsnits løn :-) 

Super, tak - hvor ved du det fra?

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Super, tak - hvor ved du det fra?

er fordi jeg for ik så længe siden havde en sag i gennem min fagforening... der snakkede vi om alt muligt når vi ventede på div ting.... og har derefter skiftet fagforening som os fortalte at det er gennemsnits lønnen.... 

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

er fordi jeg for ik så længe siden havde en sag i gennem min fagforening... der snakkede vi om alt muligt når vi ventede på div ting.... og har derefter skiftet fagforening som os fortalte at det er gennemsnits lønnen.... 

Må jeg være så fræk at høre hvilke fagforeninger der var tale om?

Anmeld

5. december 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Må jeg være så fræk at høre hvilke fagforeninger der var tale om?

Jeg havde 3f og har nu fælles faglig og begge har givet de samme oplysninger :-) 

Anmeld

5. december 2013

Anonym trådstarter

stjernehimmel skriver:

Jeg havde 3f og har nu fælles faglig og begge har givet de samme oplysninger :-) 

Okay, super... Men ved du så om feriepenge også bliver talt med? For jeg får ikk udbetalt så meget i denne måned pga. julen og skal derfor have udbetalt noget resterende feriepenge jeg har - tæller det også med?

Anmeld

5. december 2013

1990h

Anonym skriver:

det er gennemsnit løn..har selv stået i samme situation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.