Arg igangsættelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

SjeBets

Britt88 skriver:

Kan godt forstå din bekymring

Jeg frygtede det også især hvis det skulle ske med piller jeg skulle sluge for dem havde jeg læst meget dårligt om
Jeg blev sat igang med stikpille, og fik hverken vestorm eller problemer undervejs, på trods af epi (der skulke styre bt pga ssf) kom veerne som de skulle

Ønsker dig held og lykke med den kommende fødsel

Tak tak håber snart der sker noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

SjeBets

Britt88 skriver:

Kan godt forstå din bekymring

Jeg frygtede det også især hvis det skulle ske med piller jeg skulle sluge for dem havde jeg læst meget dårligt om
Jeg blev sat igang med stikpille, og fik hverken vestorm eller problemer undervejs, på trods af epi (der skulke styre bt pga ssf) kom veerne som de skulle

Ønsker dig held og lykke med den kommende fødsel

Dejligt du have en god oplevelse. Det er heller ikke så meget vestormen ellers smerterne men tanken om endnu et skadet barn der ikke tiltaler mig :/

Anmeld

7. december 2013

SjeBets

BigHope13 skriver:

Kan virkelig godt forstå du ikke ønsker igangsættelse med din forhistorie.
Jeg selv har også været igennem igangsættelse for tre uger siden og endte med at få vedrop og vestorm, samt en livmoder der ikke kunne trække sig sammen efter fødslen og fik et stort blodtab.
Jeg bilder mig selv ind at igangsættelsen er skyld i alt det trælse og vil ikke frivilligt igennem det samme igen.

Synes du skal tage en rigtig god snak med din JM hun må også kunne forstå dine situation.

Håber det bedste for dig og håber selvfølgelig at bebsen snart selv vælger at holde fødselsdag

Jeg havde også for stort blodtab med den første. Alt i alt var det ikke en sjov oplevelse :/

Anmeld

7. december 2013

Lykke:)

SjeBets skriver:

Tak vi venter stadig på tøsepigen

Hvor spændende!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.