SjeBets skriver:
Jeg er nu 41+1 og skal til Jordmor i morgen. Hun snakker om igangsættelse fredag og jeg har bare ikke lyst. Ikke fordi jeg synes det er fedt at være gået så langt over men jeg gik 17 dage over og blev sat i gang med min store pige, ikke jeg ved noget om det med sikkerhed, men der har været så meget med igangsættelse med stikpiller, vestorm og børn der er blevet skadet af det. Og jeg har idag en hjerneskadet datter og jeg blev sat i gang og havde vestorm. Som sagt ved ikke om det hænger sammen men har ikke lyst til at risikerer noget. Suk skulle bare ud med det.
Kan virkelig godt forstå du ikke ønsker igangsættelse med din forhistorie.
Jeg selv har også været igennem igangsættelse for tre uger siden og endte med at få vedrop og vestorm, samt en livmoder der ikke kunne trække sig sammen efter fødslen og fik et stort blodtab.
Jeg bilder mig selv ind at igangsættelsen er skyld i alt det trælse og vil ikke frivilligt igennem det samme igen.
Synes du skal tage en rigtig god snak med din JM hun må også kunne forstå dine situation.
Håber det bedste for dig og håber selvfølgelig at bebsen snart selv vælger at holde fødselsdag
Anmeld