Mister overblikket...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
8 svar
1 synes godt om
2. december 2013

Anonym trådstarter

Jeg er ved at gå fra forstanden!
Har fuldstændig mistet overblikket herhjemme, og føler mig stødt og ked af det, ved det mindste min kæreste siger til mig, som måske har en negativ undertone!
Jeg kan slet ikke få taget mig sammen til at lave noget mere -og kan heller ikke så meget efter jeg har fået konstateret bækkenløsning.
Sidder bare derhjemme. Jeg får ikke rigtig spist noget, og jeg får sovet en masse, men er stadig dødtræt!
Jeg har ikke lyst til at ses med andre mennesker mere, og lukker mig egentlig bare inde.
Har ikke engang lyst til at besøge mine forældre, selvom det ellers altid har været en form for pause, at grine og hygge mig med min mor, men det har jeg simpelthen ikke overskud til lige nu.
Vores hjem ligner Jerusalems Ødelæggelse, og min kæreste går forbi alt med lukkede øjne, og stiller skyhøje forventninger til mig om at jeg selvfølgelig ordner opvasken, som har stået og vokset i snart en uge, og jeg selvfølgelig lige støvsuger alle 110 kvm. og skurer gulve og renser wc.

Jeg tuder, tuder og tuder, og føler bare slet ikke jeg er god nok til noget mere. Føler ikke jeg er en god nok partner, god nok kommende mor, god nok ven eller datter.
Føler mig ubekvemt, grim, utiltrækkende og udmattet konstant.

Hvad pokker stiller man op, når man når dertil hvor man begynder og tvivle på alt, selvom man (som tingene så ud for 2-3 mdr. siden) har alt hvad man ønsker sig?
Er så deprimeret og ked af det for tiden, at der skal ingenting til at få mig helt i knæ, og komme ned og skrabe bunden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Trekløver(:

Du skal gå ned til din læge og fortælle h*n det som du skriver her!
Jeg syntes det lyder som om, det kan/har udviklet en depression.

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Du skal gå ned til din læge og fortælle h*n det som du skriver her!
Jeg syntes det lyder som om, det kan/har udviklet en depression.

I så fald, hvad gør de så ved det?
Føler mig vitterligt på herrens mark.

Anmeld

2. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

I så fald, hvad gør de så ved det?
Føler mig vitterligt på herrens mark.

Det kan være at du skal gå til nogle faste samtaler hos egen læge, ellers kan lægen henvise dig til en psykolog. Og er det rigtig slemt, så kan du få noget medicin.

Men lægen vil nok starte med at bede dig udfylde et skema, som kan vise om du har fået en depression og i så fald i hvilken grad.

Det er rigtig vigtigt at du får snakket med nogle om det

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

Det kan være at du skal gå til nogle faste samtaler hos egen læge, ellers kan lægen henvise dig til en psykolog. Og er det rigtig slemt, så kan du få noget medicin.

Men lægen vil nok starte med at bede dig udfylde et skema, som kan vise om du har fået en depression og i så fald i hvilken grad.

Det er rigtig vigtigt at du får snakket med nogle om det

De må bare ikke tage mit barn, for så vil jeg ikke derned!

Anmeld

2. december 2013

Trekløver(:

Anonym skriver:

De må bare ikke tage mit barn, for så vil jeg ikke derned!

De tager ikke dit barn fordi/hvis du har en depression. Det er der mange mennesker der har. Det skal du ikke være bange for.

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

M_V skriver:

De tager ikke dit barn fordi/hvis du har en depression. Det er der mange mennesker der har. Det skal du ikke være bange for.

Okay... Ja, så må jeg jo se om lægen kan hjælpe...

Anmeld

2. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her bad jeg min mor om at komme og hjælpe med at komme til bunds i rengøringen. Ku simpelhen ik overskue det, da jeg arbejde meget, fik konstateret bækkenløsning og blev deltids sygemeldt, og samtidig sku tage mig af min store datter. 

Min kærste var helt fantsisk, men hans overskud dalede i takt med min, fordi han pludselig stod med næsten alt selv! 

Så bed om hjælp ind i mellem, det er der ik noget i vejen for!! Vh stine

Anmeld

2. december 2013

VIPpigen

Åhh! åben munden, og bed om hjælp, det kan være en veninde, eller din mor... Det er ikke en skam at bede om hjælp til de praktiske Ting.

Og så skal du kontakte din læge, jeg er enig med en af de andre om at det lyder som en depression, og du skal have lidt hjælp til at komme ud af det... Du får ikke fjernet dit barn af den grund. De fjerner kun børn fordi du ikke kan varetage dit barns behov. Bed om hjælp, det er ingen skam

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.