blodtab? hvor hurtigt steg blodprocent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2013

Manna

Denisep skriver:

Meget ja , og konstant svimmel utilpas de første par uger.
Var også indlagt ret længe efter fødsel ..

Jeg har også mega hovedpine og smertestillende hjælper overhovedet ikke. Jeg har ikke engang luft til at synge godnat sang for min søn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

Bassemor<3

Jeg havde en blodprocent på 5.0 dagen efter kejsersnit og blodtab om natten, jeg fik jernpiller med hjem og jeg havde normal procent ca. 2 uger efter. mærkede dog kun til det de første 3-4 dage

Anmeld

4. december 2013

Manna

Bassemor<3 skriver:

Jeg havde en blodprocent på 5.0 dagen efter kejsersnit og blodtab om natten, jeg fik jernpiller med hjem og jeg havde normal procent ca. 2 uger efter. mærkede dog kun til det de første 3-4 dage

Det var da hurtigt. Jeg har fået taget kontrol blodprøve i dag 4 dage efter og den er uændret. Øv.

Anmeld

4. december 2013

Pinkrose

Manna skriver:

Jeg har også mega hovedpine og smertestillende hjælper overhovedet ikke. Jeg har ikke engang luft til at synge godnat sang for min søn.

Øv det jeg godt nok ked af at høre, har du været oppe ved lægen for nyligt ?

Anmeld

4. december 2013

Manna

Denisep skriver:

Øv det jeg godt nok ked af at høre, har du været oppe ved lægen for nyligt ?

Ja jeg var til kontrol i dag for at få målt hcg og blodprocent. Den er desværre ikke steget. Men også kun 4 dage siden. Havde bare håbet...

Anmeld

4. december 2013

Pinkrose

Manna skriver:

Ja jeg var til kontrol i dag for at få målt hcg og blodprocent. Den er desværre ikke steget. Men også kun 4 dage siden. Havde bare håbet...

Okay møg :/ .

Anmeld

9. december 2013

Vivian87

Manna skriver:

synes ikke godt om. Hvor lav var den og hvad tog du?

Min blodprocent var lige over 4 (4,2 mener jeg) og jeg tog de der skåne jerntabletter

Anmeld

11. december 2013

Manna

På en uge er min blodprocent steget 0.8. Så går der jo ikke så lang tid inden jeg er på normalen igen 1½ uge mere så er jeg normal. Spiser ferro duretter 100 mg, kreuterblut, homeopatisk jern og kost med højt jernindhold. Tager c vitamin sammen med jerntabletterne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.