blodtab? hvor hurtigt steg blodprocent?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

L&V

Manna skriver:

Min blodprocent faldt fra 8,7 til 5,2 under MA+medicinsk abort.

Oki det er jo ik voldsomt så mon ik det går hurtigt med en ordentlig omgang jern

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gik der ca 8 uger! Vh stine

Anmeld

2. december 2013

Mamalou

Min blodprocent var steget til det acceptable, dog stadig i den lave ende, ved 8 ugers undersøgelsen. Jeg fik dog også blod to gange inden vi blev udskrevet fra sygehuset, så det er jo lidt "snyd" hvis man kan sige det

Vh. Louise

Anmeld

3. december 2013

Manna

Mamalou skriver:

Min blodprocent var steget til det acceptable, dog stadig i den lave ende, ved 8 ugers undersøgelsen. Jeg fik dog også blod to gange inden vi blev udskrevet fra sygehuset, så det er jo lidt "snyd" hvis man kan sige det

Vh. Louise

Ved du hvor lav din blodprocent var ved udskrivelsen?

Anmeld

3. december 2013

Kløver

Drak kreuterblut og kom op på rimeligt niveau i løbet af et halvt års tid, men maven havde ikke godt af det. Har lagt i den lave ende siden og er nu 20 mdr siden

Anmeld

3. december 2013

Manna

Maja84 skriver:

Drak kreuterblut og kom op på rimeligt niveau i løbet af et halvt års tid, men maven havde ikke godt af det. Har lagt i den lave ende siden og er nu 20 mdr siden

Øv det var da rigtig lang tid. Jeg har ellers læst at kreuterblut ikke gav mavegener. Hvad er din blodprocent på nu da? Og hvor langt var den nede?

Anmeld

3. december 2013

Kløver

Manna skriver:

Øv det var da rigtig lang tid. Jeg har ellers læst at kreuterblut ikke gav mavegener. Hvad er din blodprocent på nu da? Og hvor langt var den nede?

Kan ikke huske hvad den lå på, men den ligger acceptabelt men stadig for lavt

Anmeld

3. december 2013

Pinkrose

Manna skriver:

Jeg er nysgerrig efter erfaringer med at få blodprocenten op igen efter massivt blodtab. Hvor hurtigt gik det inden jeres blodprocent var normal?

Tabte næsten 4 liter under fødsel, fik dog blod i ca en uge på hospital, og så spiste jern hver dag i 2 mdr og derefter blev det så småt normalt igen

Anmeld

3. december 2013

Manna

Denisep skriver:

Tabte næsten 4 liter under fødsel, fik dog blod i ca en uge på hospital, og så spiste jern hver dag i 2 mdr og derefter blev det så småt normalt igen

Det var voldsomt. Men gik da pænt hurtigt trods alt. Havde du hovedpine efter blodtabet?

Anmeld

3. december 2013

Pinkrose

Manna skriver:

Det var voldsomt. Men gik da pænt hurtigt trods alt. Havde du hovedpine efter blodtabet?

Meget ja , og konstant svimmel utilpas de første par uger.
Var også indlagt ret længe efter fødsel ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.