Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Manna skriver: Min blodprocent faldt fra 8,7 til 5,2 under MA+medicinsk abort.
Min blodprocent faldt fra 8,7 til 5,2 under MA+medicinsk abort.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Her gik der ca 8 uger! Vh stine
Mamalou skriver: Min blodprocent var steget til det acceptable, dog stadig i den lave ende, ved 8 ugers undersøgelsen. Jeg fik dog også blod to gange inden vi blev udskrevet fra sygehuset, så det er jo lidt "snyd" hvis man kan sige det Vh. Louise
Min blodprocent var steget til det acceptable, dog stadig i den lave ende, ved 8 ugers undersøgelsen. Jeg fik dog også blod to gange inden vi blev udskrevet fra sygehuset, så det er jo lidt "snyd" hvis man kan sige det Vh. Louise
Maja84 skriver: Drak kreuterblut og kom op på rimeligt niveau i løbet af et halvt års tid, men maven havde ikke godt af det. Har lagt i den lave ende siden og er nu 20 mdr siden
Drak kreuterblut og kom op på rimeligt niveau i løbet af et halvt års tid, men maven havde ikke godt af det. Har lagt i den lave ende siden og er nu 20 mdr siden
Manna skriver: Øv det var da rigtig lang tid. Jeg har ellers læst at kreuterblut ikke gav mavegener. Hvad er din blodprocent på nu da? Og hvor langt var den nede?
Øv det var da rigtig lang tid. Jeg har ellers læst at kreuterblut ikke gav mavegener. Hvad er din blodprocent på nu da? Og hvor langt var den nede?
Manna skriver: Jeg er nysgerrig efter erfaringer med at få blodprocenten op igen efter massivt blodtab. Hvor hurtigt gik det inden jeres blodprocent var normal?
Jeg er nysgerrig efter erfaringer med at få blodprocenten op igen efter massivt blodtab. Hvor hurtigt gik det inden jeres blodprocent var normal?
Denisep skriver: Tabte næsten 4 liter under fødsel, fik dog blod i ca en uge på hospital, og så spiste jern hver dag i 2 mdr og derefter blev det så småt normalt igen
Tabte næsten 4 liter under fødsel, fik dog blod i ca en uge på hospital, og så spiste jern hver dag i 2 mdr og derefter blev det så småt normalt igen
Manna skriver: Det var voldsomt. Men gik da pænt hurtigt trods alt. Havde du hovedpine efter blodtabet?
Det var voldsomt. Men gik da pænt hurtigt trods alt. Havde du hovedpine efter blodtabet?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128