Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2babygirls skriver: Har du trænet meget eller er baby bare lille? Synes det helt vildt tog henholdsvis 18 og 16 kg på og havde da en rund fin mave fik også 4 kg babyer
Har du trænet meget eller er baby bare lille? Synes det helt vildt tog henholdsvis 18 og 16 kg på og havde da en rund fin mave fik også 4 kg babyer
Nej, men jeg er ret muskeløs af natur. Nogle siger det er fordi jeg har stærke mavemuskler? det er mig en gåde. Jeg skal have skønnet hans vægt på onsdag hvilket jeg vil 'afsløre' på uge 29-billedet .. Indtil videre har han dog fulgt kurven, så han skulle ikke umiddelbart være en alt for bette en
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jamen, halløj mavse! så skete der godt nok også noget ! .. Snart 3. Trimester og der er kun 3 måneder tilbage !!!! 2,5 og han vil stadig være født indenfor termin <3 .. Hvor er det vildt at tænke på. Glæder mig til at overstå eksamen, så al fokus kan ledes mod baby. Skal desuden til FØDSELSFORBEREDELSE Onsdag - sindssygt ! .. Anyway, her får I et billede af den voksende gravide mave .. ps. Prust, jeg føler mig TUNG! Men rigtig lykkelig <3
Jamen, halløj mavse! så skete der godt nok også noget ! .. Snart 3. Trimester og der er kun 3 måneder tilbage !!!! 2,5 og han vil stadig være født indenfor termin <3 .. Hvor er det vildt at tænke på. Glæder mig til at overstå eksamen, så al fokus kan ledes mod baby. Skal desuden til FØDSELSFORBEREDELSE Onsdag - sindssygt ! .. Anyway, her får I et billede af den voksende gravide mave ..
ps. Prust, jeg føler mig TUNG! Men rigtig lykkelig <3
Det er så vildt at se nogen have så lille en mave i næsten 3. trimester Jeg var jo selv halvstor på det tidspunkt! Selvfølgelig også med to.. Men hvor er du fin!!
Rikke2404 skriver: Det er så vildt at se nogen have så lille en mave i næsten 3. trimester Jeg var jo selv halvstor på det tidspunkt! Selvfølgelig også med to.. Men hvor er du fin!!
Hold da op en smuk gravid mave! Ja, det er vildt med så stor forskel på maver! Men det er vist ikk helt fair at sammenligne os to, når du havde hele to guldklumper i mavsen .. og taak
Marianne1989 skriver: Ikke fed, kvinde! Skaber liv - du er smuk gravid ..
Ikke fed, kvinde! Skaber liv - du er smuk gravid ..
Ja det lyder noget bedre end tromle tyk
Marianne1989 skriver: Nej, men jeg er ret muskeløs af natur. Nogle siger det er fordi jeg har stærke mavemuskler? det er mig en gåde. Jeg skal have skønnet hans vægt på onsdag hvilket jeg vil 'afsløre' på uge 29-billedet .. Indtil videre har han dog fulgt kurven, så han skulle ikke umiddelbart være en alt for bette en
2babygirls skriver: Det tror jeg også du har. Min søster træner også meget bodybuilding, så hun havde også meget stram mave hahahaha, havde faktisk helt ondt af min klemte nevø inde i maven
Det tror jeg også du har. Min søster træner også meget bodybuilding, så hun havde også meget stram mave hahahaha, havde faktisk helt ondt af min klemte nevø inde i maven
Hehe, tror nu ikke han er klemt - han har jo masser af fostervand omkring sig. Hans hule (fostersækken) er bare placeret langt inde i mig ..
Februar-baby14;) 30+ skriver: Ka ikk huske om det er uge 26 eller 28 uge på billedet men den fylder godt kender i kønnet?
Ka ikk huske om det er uge 26 eller 28 uge på billedet men den fylder godt kender i kønnet?
Sikke en smuk mave ! Det er så smukt, at vi kvinder kan bære og husere et liv. Et lille menneske. Fantastisk. Elsker sådan nogle flotte 'tydelige' maver .. Jeps, det er en lille prins, vi venter
Marianne1989 skriver: Hehe, tror nu ikke han er klemt - han har jo masser af fostervand omkring sig. Hans hule (fostersækken) er bare placeret langt inde i mig ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128