Halløj mave!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
28 svar
40 synes godt om
2. december 2013

Marianne1989

Jamen, halløj mavse! så skete der godt nok også noget ! .. Snart 3. Trimester og der er kun 3 måneder tilbage !!!!  2,5 og han vil stadig være født indenfor termin <3 .. Hvor er det vildt at tænke på. Glæder mig til at overstå eksamen, så al fokus kan ledes mod baby. Skal desuden til FØDSELSFORBEREDELSE Onsdag - sindssygt ! .. Anyway, her får I et billede af den voksende gravide mave ..

ps. Prust, jeg føler mig TUNG! Men rigtig lykkelig <3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

Alberte&Mor <3

Marianne1989 skriver:

Jamen, halløj mavse! så skete der godt nok også noget ! .. Snart 3. Trimester og der er kun 3 måneder tilbage !!!!  2,5 og han vil stadig være født indenfor termin <3 .. Hvor er det vildt at tænke på. Glæder mig til at overstå eksamen, så al fokus kan ledes mod baby. Skal desuden til FØDSELSFORBEREDELSE Onsdag - sindssygt ! .. Anyway, her får I et billede af den voksende gravide mave ..

Dejlig lille mave Det bliver spændende når den lille kigger ud..

Anmeld

2. december 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Der er sørme da ved at ske lidt det er simpelthen for vildt  hvordan din krop kan blive ved med at holde så meget igen 

Har i nogen ide om vægten på den lille?  

Anmeld

2. december 2013

mommy1991

Marianne1989 skriver:

Nu begynder der at ske noget Så fin!!

Anmeld

2. december 2013

A&F

Det var den. Fin mave ! 

Anmeld

2. december 2013

Marianne1989

Mor11 skriver:

Der er sørme da ved at ske lidt det er simpelthen for vildt  hvordan din krop kan blive ved med at holde så meget igen 

Har i nogen ide om vægten på den lille?  

Der sker hvert fald noget, og det er rigtig dejligt .. Ja, men jeg bliver altså MEGET tyk om aftenen. Der er der INGEN der er i tvivl om der ligger en derinde... Men sådan har det jo været næsten helt fra start... Det er meget mærkeligt. 

Vi skal til 28-ugers samtale med jordemoderen på næste tirsdag, og der ville hun vist skønne hans vægt .. Så jeg skal nok Update

Anmeld

2. december 2013

Marianne1989

A&F skriver:

Det var den. Fin mave ! 

Taaak

Anmeld

2. december 2013

Marianne1989

emmagirl skriver:

Nu begynder der at ske noget Så fin!!

Taak

Anmeld

2. december 2013

Marianne1989

Februar-baby14;) 29+ skriver:

Dejlig lille mave Det bliver spændende når den lille kigger ud..

Meget!! Og tak 

Anmeld

4. december 2013

justagirl

hvor det vildt..

og så se lige mig engang

Det er vildt, at graviditeter kan være så forskellige!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.