hvor lang tid blødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Ja lige præcis. hvornår havde du SA?

håber ikke der går lang tid med at blive gravid igen

Det havde jeg d. 8/11, da jeg troede jeg var ca. 8 uger henne. Men lægen mente det var gået til 1-2 uger forinden, da mine ømme bryster osv også var stoppet der. 

Hvad med dig, hvor langt var du henne? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

Det havde jeg d. 8/11, da jeg troede jeg var ca. 8 uger henne. Men lægen mente det var gået til 1-2 uger forinden, da mine ømme bryster osv også var stoppet der. 

Hvad med dig, hvor langt var du henne? 

Jeg var også omkring 8 uger henne, havde SA d. 28/11 stoppede med at bløde efter 6 dage.

har du haft mens siden så?

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Jeg var også omkring 8 uger henne, havde SA d. 28/11 stoppede med at bløde efter 6 dage.

har du haft mens siden så?

Okay, så har det ca været det samme.  Selvom man ikke var så langt henne synes jeg bare det var vildt hårdt alligevel, for man havde jo lige nået at glæde sig. 

Nope har ikke haft mens siden og det får jeg forhåbentlig heller ikke 

hehe, ej det er måske også lige optimistisk nok. Men første gang blev jeg gravid i den første cyklus uden prævention, så kan ikke lade være med at håbe det sker igen  hvad med dig, har i prøvet længe? (: 

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

Okay, så har det ca været det samme.  Selvom man ikke var så langt henne synes jeg bare det var vildt hårdt alligevel, for man havde jo lige nået at glæde sig. 

Nope har ikke haft mens siden og det får jeg forhåbentlig heller ikke 

hehe, ej det er måske også lige optimistisk nok. Men første gang blev jeg gravid i den første cyklus uden prævention, så kan ikke lade være med at håbe det sker igen  hvad med dig, har i prøvet længe? (: 

Jeg synes også det var rigtig hårdt men synes at jeg er ved at være nogenlunde ovenpå igen.

Krydser for at du ikke får den håber heller ikke at jeg får den

- Nej vi har ikke prøvet længe, tror det er en måneds tid at jeg ikke var på p-piller og så var den der havde ikke regnet med at det ville gå så hurtigt
hvor længe har i prøvet?

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Jeg synes også det var rigtig hårdt men synes at jeg er ved at være nogenlunde ovenpå igen.

Krydser for at du ikke får den håber heller ikke at jeg får den

- Nej vi har ikke prøvet længe, tror det er en måneds tid at jeg ikke var på p-piller og så var den der havde ikke regnet med at det ville gå så hurtigt
hvor længe har i prøvet?

ja, men tror først jeg rigtig kommer over det, når jeg står med en positiv test igen. 

hehe det er faktisk lidt det samme her, kom også bag på os hvor hurtigt det hele gik. Vi startede i August  

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

ja, men tror først jeg rigtig kommer over det, når jeg står med en positiv test igen. 

hehe det er faktisk lidt det samme her, kom også bag på os hvor hurtigt det hele gik. Vi startede i August  

Ja har det på samme måde, håber snart at stå med en positiv test hvornår tester du igen?

Men så ved I da at du nok har nemt ved at blive gravid

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Ja har det på samme måde, håber snart at stå med en positiv test hvornår tester du igen?

Men så ved I da at du nok har nemt ved at blive gravid

hehe lad os satse på vi begge snart får den og kan følges hele vejen Jeg har testdag på fredag hvis jeg kan vente så længe  

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

hehe lad os satse på vi begge snart får den og kan følges hele vejen Jeg har testdag på fredag hvis jeg kan vente så længe  

Nemlig

uhh spændende, jeg har d. 29/12

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Nemlig

uhh spændende, jeg har d. 29/12

hvor spændende krydser fingre for du kommer rigtig godt ind i det nye år så  

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

hvor spændende krydser fingre for du kommer rigtig godt ind i det nye år så  

Tak og i lige måde Vi må lige holde hinanden opdateret så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.