hvor lang tid blødte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2013

mogms

Mariasbaby skriver:

Hvor er vi dog mange, der oplever en SA. Jeg havde d. 14.11 en SA, da jeg var 6+3. Min blødning varede i 14 dage. Håber ligesom jer andre på at blive gravid igen hurtigt, så lad os krydse fingre for, at det lykkes hurtigt for os alle 

nemlig 

for at vi alle snart har rogn i oven der har det super og bliver hvor de skal være i sådan ca 9 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2013

Cat93

mogms skriver:

4 nov til går så sådan ca .................................

PISSE FUCKING LÆNGE !!!!!!!!!!!!!!!

var ved min læge idag og hun sagde også det var godt nok længe og en hård oplevelse.

Også at jeg oveni sidste fredag måtte til vagtlægen med vilde smerter (det var "resterne" der ikke kunne komme ud uden hjælp)

ja undskyld mit "franske" men det var en hård omgang psykisk og fysisk 

wow

jeg blødte fra d. 28 til i går ca. så det var kun en uges tid...

Jeg var på sygehuset i da og alt er kommet ud

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

hvor lang tid blødte i efter en SA?

Blødte lidt under en uge. Er nu igang med 1 cyklus efter SA, så krydser ligesom mange af jer andre fingre for de to streger snart er der igen 

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

Blødte lidt under en uge. Er nu igang med 1 cyklus efter SA, så krydser ligesom mange af jer andre fingre for de to streger snart er der igen 

Okay, samme her Jeg krydser fingre for dig

Jeg fik min SA lige da jeg skulle have haft mens.. kan jeg mon regne med at min cyklus er som den plejer?

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Okay, samme her Jeg krydser fingre for dig

Jeg fik min SA lige da jeg skulle have haft mens.. kan jeg mon regne med at min cyklus er som den plejer?

Jeg regner i hvert fald selv med at min SA ligesom "nulstillede" min cyklus. præcis 3 uger efter jeg begyndte med at bløde, er jeg i hvert fald næsten sikker på jeg havde min ægløsning. Kunne både mærke det og se det på min udflåd. Og passer også rimelig godt overens med min cyklus, som efter p-pillestop var på 36 dage.  

Men omvendt hører man jo også om nogen, hvor der går rigtig lang tid fra deres SA til de får deres menstruation.  Så synes det er lidt svært at sige.

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

Jeg regner i hvert fald selv med at min SA ligesom "nulstillede" min cyklus. præcis 3 uger efter jeg begyndte med at bløde, er jeg i hvert fald næsten sikker på jeg havde min ægløsning. Kunne både mærke det og se det på min udflåd. Og passer også rimelig godt overens med min cyklus, som efter p-pillestop var på 36 dage.  

Men omvendt hører man jo også om nogen, hvor der går rigtig lang tid fra deres SA til de får deres menstruation.  Så synes det er lidt svært at sige.

Ja okay, jeg må bare vente og se tiden an

Krydser fingre for os Er bare så bange for at det sker igen hvis/når jeg bliver gravid igen.

Anmeld

7. december 2013

firstbaby

Cat93 skriver:

Krydser fingre for os Er bare så bange for at det sker igen hvis/når jeg bliver gravid igen.

Det samme her. Ugerne indtil NF bliver ikke rart. Men det er jo bare om at  og så prøve at passe på sig selv til den tid 

Anmeld

7. december 2013

Cat93

firstbaby skriver:

Det samme her. Ugerne indtil NF bliver ikke rart. Men det er jo bare om at  og så prøve at passe på sig selv til den tid 

Ja lige præcis. hvornår havde du SA?

håber ikke der går lang tid med at blive gravid igen

Anmeld

7. december 2013

Tulipan

Cat93 skriver:

Du skal ikke være bange for at det sker igen (selv om jeg godt ved det er svært)
Man har ikke større risiko for at abortere efter en abort end ellers, så du har ikke større risiko nu end før…

Til dine spørgsmål, så blødte jeg 2-3 uger, men måtte også ha hjælp til at få den ud, desværre

Det tog mig ikke mere end ca 2 mdr at blive gravid igen, men det var en bio så ved ikke om det tæller…

Min "rigtige" graviditet, der faktisk bliver til en baby (er i uge 24 nu), blev jeg gravid med i juli og havde min SA i februar så det er knap 5 mdr der gik imellem

Det bedste du kan gøre er at lade være med at tænke for meget over det og stresse din krop. Jeg blev først gravid den måned jeg var ligeglad med om jeg blev det eller ej

Rigtig meget held og lykke, håber du snart bliver "rigtig" gravid

Anmeld

7. december 2013

Cat93

Tulipan skriver:

Du skal ikke være bange for at det sker igen (selv om jeg godt ved det er svært)
Man har ikke større risiko for at abortere efter en abort end ellers, så du har ikke større risiko nu end før…

Til dine spørgsmål, så blødte jeg 2-3 uger, men måtte også ha hjælp til at få den ud, desværre

Det tog mig ikke mere end ca 2 mdr at blive gravid igen, men det var en bio så ved ikke om det tæller…

Min "rigtige" graviditet, der faktisk bliver til en baby (er i uge 24 nu), blev jeg gravid med i juli og havde min SA i februar så det er knap 5 mdr der gik imellem

Det bedste du kan gøre er at lade være med at tænke for meget over det og stresse din krop. Jeg blev først gravid den måned jeg var ligeglad med om jeg blev det eller ej

Rigtig meget held og lykke, håber du snart bliver "rigtig" gravid

Okay det er jeg glad for at høre og tillykke med din graviditet

Det er bare så svært at lade være at tænke på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.