1 december...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. december 2013

sandramor

ZiasogClarasmor skriver:

Dagen har stået på en hyggemorgen med kalender pakket op og spist morgenmad. Manden er lige kommet hjem da han har hjulpet en kollega med at hente en bil. Nu står den på hygge til vi skal til julefest sammen med vores beboerforening, derefter tager vi forbi kirkegården og lægge nogle ting på min mors og min mormors gravsted...

hav en rigtig god 1 december...

Det lyder også som en rigtig hyggelig 1 dec i får jer

Rigtig god 1 dec til dig også :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

sandramor

LinLin skriver:

Adam og jeg er alene hjemme; David er hos sin far og min mand er på arbejde (et eller andet sted på Sjælland...)

Vi skal intet andet end at hygge og se Krummernes jul på dvd

Krummernes jul er også bare såååå god :-) lyder nu hyggeligt :-)

Anmeld

1. december 2013

sandramor

Carina:-) skriver:

Vi har spist rundstykker ( og self luksussnegle  fra bageren.Imens vi har tændt kalenderlys/adventskrans og naturligvis haft besøg af nissen-

Så har vi hørt julemusik imens jeg har gjort klar til aftensmad hvor vi får et par gæster.

Lige nu sover de små,de mellemste ser julefilm på hver deres ipad .De store er ved at vågne efter nattens strabadser  og faren og jeg nyder bare søndagen -Elsker december 

Jeg eeeeelsker også december

Uuuh hvor det lyder suuuuper hyggeligt

Lige nu sover min den mindste også til middag og jeg har fundet julepynten frem og venter på den store kommer hjem så hyggen kan begynde :-)

Anmeld

1. december 2013

sandramor

SanJose skriver:

Det ser super hyggeligt ud! 

Min 1. december er ikke noget specielt i år. Havde min kæreste været hjemme, skulle vi helt sikkert have julehygget, men nu hvor han er på arbejde og jeg er alene hjemme sker der ikke noget.
Jeg var i byen i går med et par veninder, så her står den bare på tømmermændspleje. Ikke så juleagtigt. 

Neeeej når man er alene hjemme er det nok begrænset hvor meget man jule hygger og med tømmermænd i bagagen også så forstår jeg godt den bare står på afslapning

Anmeld

1. december 2013

Enirt

sandramor skriver:

Aii hvor lyder det hyggeligt med en tur i skoven hvor man selv samler gran og hvad man ellers skal bruge elsker simpelthen gamle traditioner :-)
Min mor lavede også den tradition at vi 1 december julehyggede og lavede dekorationer og hørte jule musik... Desværre døde min mor for 4 mdr siden så det er bittersødt at skulle fortsætte uden hende men fortsætter gør vi

Og forstår godt du glæder dig til at ha din søn med til det hele... Hvor gammel er det han er??

Det er jeg ked af at høre, det må være hårdt at miste sin mor. Men synes det er rigtig godt i fortsætter. Så kan i mindes hende og holde glæden ved at være samlet ved lige.

Han er 11 mdr på onsdag. Han hyggede sig rigtig meget var med sin moster rundt og se alle dyrene og fik charmet hele selskabet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.