1 december...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.099 visninger
14 svar
7 synes godt om
1. december 2013

sandramor

Godmorgen i skønne tøser og mænd

Jubii Idag er det D 1 dec og hvor skal der bare hygges herhjemme.... Lige nu ligger Melina og jeg på sofaen under dynen og ser teletubbies og senere kommer den store hjem fra sin far og så skal vi pynte op til jul... En tur over på kirkegården til min mor med en julekrans og så skal vi op til min far og pynte op og lave advents krans og juledekorationer mens vi hører jule musik

Hvad skal i lave Idag ???

Lige et billede af rigtig hygge stemning herhjemme imorges
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. december 2013

Isabella_mor

Vi får min søster og hendes kæreste på besøg til morgenmad her om ikke så længe og så skal vi finde på noget hyggeligt. Vi har snakket om at tage i tivoli og se julepynt.  

1 december er altid en speciel dag dag for mig, for det er den dag jeg er født  

Anmeld

1. december 2013

Enirt

sandramor skriver:

Godmorgen i skønne tøser og mænd

Jubii Idag er det D 1 dec og hvor skal der bare hygges herhjemme.... Lige nu ligger Melina og jeg på sofaen under dynen og ser teletubbies og senere kommer den store hjem fra sin far og så skal vi pynte op til jul... En tur over på kirkegården til min mor med en julekrans og så skal vi op til min far og pynte op og lave advents krans og juledekorationer mens vi hører jule musik

Hvad skal i lave Idag ???

Lige et billede af rigtig hygge stemning herhjemme imorges

Godmorgen

Vi pyntede op i går med julemusik og fik risengrød til aftensmad

I dag skal vi ud til mine forældre og lave adventskrans og juledekoration. De er en årlig tradition fra da jeg var barn. Mine forældre bor i en lille by og der samles alle der har lyst til en tur i skoven og hente gran, mos osv. og så mødes vi med resten på en af gårdene og der laver vi så diverse dekorationer og så er der æbleskiver og julehygge bagefter.

Glæder mig helt vildt til at skulle have min søn med i år

Anmeld

1. december 2013

sandramor

Isabella_mor skriver:

Vi får min søster og hendes kæreste på besøg til morgenmad her om ikke så længe og så skal vi finde på noget hyggeligt. Vi har snakket om at tage i tivoli og se julepynt.  

Iih det lyder også hyggeligt med familie hygge

Og iiiihh mange gange tillykke med fødselsdagen

Anmeld

1. december 2013

K&S

Isabella_mor skriver:

Tillykke med fødselsdagen

Anmeld

1. december 2013

sandramor

Enirt skriver:

Godmorgen

Vi pyntede op i går med julemusik og fik risengrød til aftensmad

I dag skal vi ud til mine forældre og lave adventskrans og juledekoration. De er en årlig tradition fra da jeg var barn. Mine forældre bor i en lille by og der samles alle der har lyst til en tur i skoven og hente gran, mos osv. og så mødes vi med resten på en af gårdene og der laver vi så diverse dekorationer og så er der æbleskiver og julehygge bagefter.

Glæder mig helt vildt til at skulle have min søn med i år

Aii hvor lyder det hyggeligt med en tur i skoven hvor man selv samler gran og hvad man ellers skal bruge elsker simpelthen gamle traditioner :-)
Min mor lavede også den tradition at vi 1 december julehyggede og lavede dekorationer og hørte jule musik... Desværre døde min mor for 4 mdr siden så det er bittersødt at skulle fortsætte uden hende men fortsætter gør vi

Og forstår godt du glæder dig til at ha din søn med til det hele... Hvor gammel er det han er??

Anmeld

1. december 2013

Zicla

Dagen har stået på en hyggemorgen med kalender pakket op og spist morgenmad. Manden er lige kommet hjem da han har hjulpet en kollega med at hente en bil. Nu står den på hygge til vi skal til julefest sammen med vores beboerforening, derefter tager vi forbi kirkegården og lægge nogle ting på min mors og min mormors gravsted...

hav en rigtig god 1 december...

Anmeld

1. december 2013

LinLin

Adam og jeg er alene hjemme; David er hos sin far og min mand er på arbejde (et eller andet sted på Sjælland...)

Vi skal intet andet end at hygge og se Krummernes jul på dvd

Anmeld

1. december 2013

Carina:-)

Vi har spist rundstykker ( og self luksussnegle  fra bageren.Imens vi har tændt kalenderlys/adventskrans og naturligvis haft besøg af nissen-

Så har vi hørt julemusik imens jeg har gjort klar til aftensmad hvor vi får et par gæster.

Lige nu sover de små,de mellemste ser julefilm på hver deres ipad .De store er ved at vågne efter nattens strabadser  og faren og jeg nyder bare søndagen -Elsker december 

Anmeld

1. december 2013

SanJose

Det ser super hyggeligt ud! 

Min 1. december er ikke noget specielt i år. Havde min kæreste været hjemme, skulle vi helt sikkert have julehygget, men nu hvor han er på arbejde og jeg er alene hjemme sker der ikke noget.
Jeg var i byen i går med et par veninder, så her står den bare på tømmermændspleje. Ikke så juleagtigt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.