Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Havanagila skriver: Her er min morgen juletrold
Her er min morgen juletrold
Wooooow, hun er blevet stor! Kunne slet ikke kende hende lige først! Det er da helt vildt!
Men sikke nogle store, smukke, eftertænksomme øjne hun har!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
2babygirls skriver: Såååå nuttet.. Er outfittet fra HM ??
Såååå nuttet.. Er outfittet fra HM ??
M (: skriver: Wooooow, hun er blevet stor! Kunne slet ikke kende hende lige først! Det er da helt vildt! Men sikke nogle store, smukke, eftertænksomme øjne hun har!
2babygirls skriver: Vi sender ikke julekort ud, så har ikke lavet specielle billeder men derfor må du gerne se mine nissepiger
Vi sender ikke julekort ud, så har ikke lavet specielle billeder men derfor må du gerne se mine nissepiger
M (: skriver: Han er ikke blevet målt/vejet siden slutningen af oktober, og der var han 9.380 gram og 74 cm lang - meeeeen, han er nok ikke blevet mindre siden.
Han er ikke blevet målt/vejet siden slutningen af oktober, og der var han 9.380 gram og 74 cm lang - meeeeen, han er nok ikke blevet mindre siden.
Havanagila skriver: Mange tak Og ja hun er skisme blevet stor og ja øjne kommer fra mig som nærmest det eneste hahaha. Hun ligner sin far sindsygt meget. Dog er der begyndt at komme lidt mere frem af mig.
Mange tak Og ja hun er skisme blevet stor og ja øjne kommer fra mig som nærmest det eneste hahaha. Hun ligner sin far sindsygt meget. Dog er der begyndt at komme lidt mere frem af mig.
Hihi, men så må hun da have en pæn far, for hun er da en køn pige (:
Frk P. skriver: Jep synes det skulle være lidt utraditionelt )
Jep synes det skulle være lidt utraditionelt )
2babygirls skriver: Så har han nok overhalet hende grundigt.. I november vejede hun 8,22 og var 74 lang
Så har han nok overhalet hende grundigt.. I november vejede hun 8,22 og var 74 lang
Haha, min lille tyksak!
M (: skriver: Nej, hun er IKKE nogen lille baby mere!
Nej, hun er IKKE nogen lille baby mere!
Nej! det er hel vildt. Hun dækker bord, hun leger sanglege, hun smider ting ud i skraldespanden, hun vil selv tage tøj og flyverdragt på...... Ingen baby mere!
christina92 skriver: Nej! det er hel vildt. Hun dækker bord, hun leger sanglege, hun smider ting ud i skraldespanden, hun vil selv tage tøj og flyverdragt på...... Ingen baby mere!
Woooow! Og hvor gammel siger du hun er?!?!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128