Må jeg se jeres...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2013

Mother-love

M (: skriver:

Hihi, men så må hun da have en pæn far, for hun er da en køn pige (:

Tak tak. tjo hahaha. Ej hun er nok en god blanding af os efterhånden. Men tror først vi skulle op i en alder af 1 år før man kunne se forskel fra billeder af hende og hendes far som barn. Hun var dog lidt mere feminin at se på.
Men tager man tilgengæld billeder af farmor og sætter op af isabellas billeder fra samme alder. Jesus haha.

Men jeg er bare godt tilfreds med hun har fået mine STORE øjne hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2013

christina92

Woooow!  Og hvor gammel siger du hun er?!?!

7 år! 

Ej hun er 14 ½ mdr.

Anmeld

3. december 2013

M (:

Havanagila skriver:

Tak tak. tjo hahaha. Ej hun er nok en god blanding af os efterhånden. Men tror først vi skulle op i en alder af 1 år før man kunne se forskel fra billeder af hende og hendes far som barn. Hun var dog lidt mere feminin at se på.
Men tager man tilgengæld billeder af farmor og sætter op af isabellas billeder fra samme alder. Jesus haha.

Men jeg er bare godt tilfreds med hun har fået mine STORE øjne hehe

Som mor må man åbenbart tage til takke med øjnene; totalt samme scenarie herhjemme (undtagen det med farmor)..  

Anmeld

3. december 2013

M (:

christina92 skriver:

7 år! 

Ej hun er 14 ½ mdr.

Hahahaha, 7 år? Tiden flyver.. 

Anmeld

3. december 2013

Leonora

Mine tøser  

dårlig kvalitet da det er et billed af et billed. 

Vi laver det samme billed hvert år og det er sjovt at se hvordan de vokser og næsten ik kan sidde i karet mere  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. december 2013

christina92

Hahahaha, 7 år? Tiden flyver.. 

Ja den gør!

Jeg kan slet ikke forstå at man skal kunne så meget og være så bevidst når man ikke engang er 1 ½ endnu

Anmeld

3. december 2013

2babygirls

Havanagila skriver:

Hehe så kære

Mange tak hvordan går projektet hjemme ved jer ??

Anmeld

3. december 2013

M (:

Mine tøser  

dårlig kvalitet da det er et billed af et billed. 

Vi laver det samme billed hvert år og det er sjovt at se hvordan de vokser og næsten ik kan sidde i karet mere  

Ej, det er da en virkelig sjov ide!! Måske man skal efterligne den.. 

Søde nissepiger btw.! 

Anmeld

3. december 2013

Mother-love

Som mor må man åbenbart tage til takke med øjnene; totalt samme scenarie herhjemme (undtagen det med farmor)..  

Hehe, ja åbenbart. Men alligevel synes man jo at man har de smukkeste børn i verden. Hahaha.
Det bliver sjovt at se når man en gang får en mere om barnet ligner ligeså meget faren

Anmeld

3. december 2013

M (:

christina92 skriver:

Ja den gør!

Jeg kan slet ikke forstå at man skal kunne så meget og være så bevidst når man ikke engang er 1 ½ endnu

Nej, det er underligt at tænke på, at for ikke ret mange måneder siden var de bare små "klumper", som kun kunne grynte og lige knapt finde ud af at åbne øjnene! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.