Gravidtet og Hovedpines piller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2013

Anonym trådstarter

Vil det sige uanset hvad så er alle form for hovedpins piller heller ungår dem så meget som muligt i en Gravidtet? For de er skadelig uanset hvad?  

Og vil det skade vores lille barn hvis det bliver for mange man tar? Eller i det Helle taget et par piller vil skade? 

Og tusind tak til jer der har svaret hvor er i søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Vil det sige uanset hvad så er alle form for hovedpins piller heller ungår dem så meget som muligt i en Gravidtet? For de er skadelig uanset hvad?  

Og vil det skade vores lille barn hvis det bliver for mange man tar? Eller i det Helle taget et par piller vil skade? 

Som jeg skrev, så tager jeg dagligt smertestillende. Og jeg tog smertestillende gennem hele min første graviditet. De første 5 uger (jeg testede først da jeg var 4+6) tog jeg mellem 6-8 piller i døgnet. Med det samme jeg stod med en positiv test trappede jeg ned, så jeg kun tog 1-2 max 3 piller om dagen. Det eneste der skete er at min datter er født 35+2, men de mener det var pga stress, og bestemt ikke pga smertestillende...

Du må gerne tage dem, men igen, brug dem med omtanke.

Jeg er gravid igen, og er igen nede på mellem 1-2 om dagen. Men hvad gør man ikke for sådan et lille spir

Anmeld

2. december 2013

L&V

Anonym skriver:

Selvfølgelig ska man ikke proppe sig med piller da det jo hverken er sundt for dig eller barnet men et par stykker i ny og næ sker der ik det store ved.

Men vægt om det virkelig er nødvendigt

Anmeld

2. december 2013

Sara.

Ds jeg var lmkring uge 9 tog jeg psmol og ipren. Rådet til det af to forskellige læger + vagtlæge.
Det afhænger af dine smerter..

Anmeld

2. december 2013

Anonym trådstarter

Okay tak for svar de damer

og nej nej jeg propper mig ikk med piller. Jeg ungår altid at tag piller før jeg bliv gravid og her da jeg bliv gravid havde jeg det mega skidt med hovedepinde, feber og sløvhed og kan dårlig rejse mig og kunne dårlig side eller stå op ret langtid af gangen. Derfor ku jeg ikk holde det ud og måtte sempelthen tag nogle. Så jeg tog 2 i forgårs og 2 igen i går . Og har slet ikk taget nogen idag og har heller ikk tænkt mig at tag flere resten af min Gravidtet.   Er det så for meget jeg har taget? 

Og undskyld i søde damer men jeg føler da selv jeg bruger dem med omtanke  

men har jeg gået for hårdt til den når jeg tog 2 piller, 2 dage i træk? 

Vil alt i verden ikk skade vores lille baby i maven 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.