Gravidtet og Hovedpines piller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
14 svar
8 synes godt om
30. november 2013

Anonym trådstarter

Hey i søde damer 

jeg er gravid og er 5+5 henne. 

Jeg er så gået hen og blivet syg og har kraftig hovedpine og har faktisk svært ved at sidde ned eller stå op uden at jeg få det endnu være  

Så søde damer spørgsmålet er til jer nu, hvilket hovedpins piller må en gravid tag og hvilket må hun ikke tag? 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Mmy87

Jeg har læst et sted, at man i det første stykke tid skal bruge kodimagnyler ved hovedpine mv. IKKE Panodil, Pinex mv, men dem skal man vist bruge i den sidste del af graviditeten? Håber det hjalp  

Men ellers mindske forbruget mindst muligt.

Anmeld

30. november 2013

Babiesontheway

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

Jeg er så gået hen og blivet syg og har kraftig hovedpine og har faktisk svært ved at sidde ned eller stå op uden at jeg få det endnu være  

Så søde damer spørgsmålet er til jer nu, hvilket hovedpins piller må en gravid tag og hvilket må hun ikke tag? 

På forhånd tak 

Jeg fik af vide af lægen jeg måtte tage panodiler :-) står også i indlægssedlen. Og 2 trimester må du supplere med ipren. Men KUN 2 trimester

Anmeld

30. november 2013

mrhl

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

På forhånd tak 

Min læge siger dem med p. altså panodil, pinex, pamol :-)

Anmeld

30. november 2013

L&V

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

På forhånd tak 

Du må KUN tage paracatamol altså pamol, pinex og panodil... Ingen ipren, kodimagnyl, ibumetin eller andet

Anmeld

30. november 2013

L&V

Mmy87 skriver:

Jeg har læst et sted, at man i det første stykke tid skal bruge kodimagnyler ved hovedpine mv. IKKE Panodil, Pinex mv, men dem skal man vist bruge i den sidste del af graviditeten? Håber det hjalp  

Men ellers mindske forbruget mindst muligt.

Det er så omvendt man må kun ta paracatamol og ikke kodimagnyl

Anmeld

2. december 2013

Klartilbaby

P- metoden ville jeg holde mig til. Slå det evt. op på medicin.dk, der fraråder de i hvert fald både Ipren, codimagnyler og treo

Paracetamol er godkendt og gennemtestet til gravide.

Anmeld

2. december 2013

VIPpigen

Anonym skriver:

Hey i søde damer 

På forhånd tak 

Håber du er ved at være frisk igen.

Jeg tager selv smertestillende dagligt, og du må tage dem som starter med P, altså pinex, pamol, panodil. Og det skader ikke, kun hvis du tager en overdosis. Jeg tog dem i min første graviditet, og tager dem også i denne. Jeg kan ikke undvære dem, men går ned i dosis

Anmeld

2. december 2013

Kløver

Som de andre skriver, så dem med P - panodil, pamol og pinex

Anmeld

2. december 2013

Frk. Himmelblå

Du må til nøds tage paracetamol (Pinex, panodil), men lad helst være. - De er/kan være især skadelige for drengefostre.

Men kodymagnyl og ipren (ibuprofen) er værre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.