vejetråd uge 48

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
13 svar
12 synes godt om
29. november 2013

Kay

du kan være anonym eller ej... skrive hvor meget du vejer nu eller ej... det vigtigeste er at du skriver hvor meget du har tabt siden sidste uge... INDEN SØNDAG KL 12 

kopier den sidste nye liste og sæt dig selv i bunden så regner jeg vores samlede vægtab senest mandag 

god weekend    

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2013

Kay

Kay: 0 kg

Anmeld

30. november 2013

Team Putte

Kay skriver:

TeamPutte: -0,2 kg

Anmeld

30. november 2013

Hullabullabulla

En god uge

Start 2/10: 96,8
Vægt 30/11: 87,8

Det skal fejres med en julefrokost i aften , så har ingen forventninger til næste lørdag, håber bare på at jeg ikke tager på

Britt88: -1,6 kg

Anmeld

1. december 2013

Hullabullabulla

Er der ikke flere der skal på i denne uge?

Anmeld

1. december 2013

Maja88

Britt88 skriver:

En god uge

Start 2/10: 96,8
Vægt 30/11: 87,8

Det skal fejres med en julefrokost i aften , så har ingen forventninger til næste lørdag, håber bare på at jeg ikke tager på

Hvordan har du gjort det?? Er flot

Anmeld

1. december 2013

Taco78

Profilbillede for Taco78
Arh undskyld - jeg har ikke været på...

Jeg har tabt endnu et kilo så........ NU HAR JEG TABT DE FØRSTE 10 KG (25 kg to go )

Taco78: -1,0 kg

/ Taco78 

Anmeld

1. december 2013

Hullabullabulla

Maja88 skriver:

Hvordan har du gjort det?? Er flot

Tak

Jamen jeg har vidst bare fundet ud af at jeg spiste alt for meget - selvom det var sundt..

Så nu spiser jeg 1 portion til aften, salat til frokost og en bolle til morgen.. Udover det er ris og pasta væk fra min kost, i stedet bruger vi blomkål og pastinakker..

Har altid sagt nu vil jeg tabe mig osv - men jeg fik først 100% motivation da jeg købte min brudekjole i september og den var for lille..

Anmeld

1. december 2013

Maja88

Britt88 skriver:

Tak

Jamen jeg har vidst bare fundet ud af at jeg spiste alt for meget - selvom det var sundt..

Så nu spiser jeg 1 portion til aften, salat til frokost og en bolle til morgen.. Udover det er ris og pasta væk fra min kost, i stedet bruger vi blomkål og pastinakker..

Har altid sagt nu vil jeg tabe mig osv - men jeg fik først 100% motivation da jeg købte min brudekjole i september og den var for lille..

Spiser du ikke mere end det?? For ja så er det jo ikke sundt...effektivt ja,men ikke sundt

Anmeld

1. december 2013

Hullabullabulla

Maja88 skriver:

Spiser du ikke mere end det?? For ja så er det jo ikke sundt...effektivt ja,men ikke sundt

Altså det kommer jo an på hvad man putter på sin tallerken... Men nej , jeg har altid været en 2- portioners pige og det har jeg lært at jeg ikke behøver være, jeg bliver fint mæt af en portion..

Kan give et indblik i min dag:

8-8:30 smurt bolle med den leende ko light og peberfrugt og måske en clementin

11:30 - frokost - en stor portion salat med kyllingstrimler eller dagens køb fx i fredags en fiskedelle

Eftermiddag: et stykke frugt hvis behovet er der

17:30: aftensmad, helt almindelig traditionel dansk mad som boller i karry osv bare kun 1 portion, og blomkålsris i stedet for alm ris

Aftensnack: lidt mandler

Har gns tabt 1 kilo om ugen så mener selv jeg gør det på den aller bedste og sundeste måde for kroppen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.