mogms skriver:
Ja han kan godt være hurtig med at sige læge, når jeg bare tænker det gør jo bare ondt.
Men jeg ved jo hvorfor han gør det. Og det vilde er idag har han ikke reelle epilepsi anfald, men skal have medicin resten af livet.
Men når man snakker ar så skal man jo ikke konkurrere med ham, han kan jo bare løfte lidt i håret. 
Men Puhh jeg gik lidt på tånegle hele aftenen igår, forventede næsten smerten kom igen. Men jeg sov bare så godt.
Det var godt du fik en god nats søvn. Det må også være tiltrængt, det er en abort som har taget næsten en måned, det er ikke helt normalt heller.
Jeg er selv ret god til at kontakte læge eller skadestuen når det bar ikke er mig det går ud over.
Min datter faldt sidste år, og jeg nåede ikke at se hvor alvorligt det var, før min svigerinde havde taget hende, og puttet en våd klud på panden. Min svigerinde siger til mig at det enten skal syes, eller limes (det fortalte hun da jeg lige havde stået og hylet 5 min ude i gangen, ude af syne for min datter. Jeg er total angst for at hun skal komme til skade i hovedet, og specielt omkring munden, da jeg selv har 2 ulykker bag mig som barn, ved munden). Jeg ber om at få lov at se, så jeg selv kan vurdere, og er ikke et sekundet i tvivl om at det skal syes. (Er selv syet med 56 sting omkring munden) så vi måtte på skadestuen. Og heldigvis forstod den anden læge vi fik, at jeg mente det når jeg sagde han skulle gøre det rigtig pænt, fordi det sidder i panden. Hun fik 20 sting, og den ene måtte han klippe pænt, fordi den var flækket meget ujævnt.
Åhh, hader selv ar den dag i dag, lige meget hvem det er på
Anmeld