Vilgerneværegravid skriver:
Jeg har termin i februar og kan snart ikke vente mere nu! Hvordan er det at se sit barn for første gang? Jeg tænker rigtig meget på min lille pige, og glæder mig helt vildt til at se hende. Jeg kan faktisk begynde at græde ved tanken om, at jeg føder hende og ser hende for første gang. Har drømt at hun havde et kæmpe hoved (virkelig stor
) men jeg synes hun var helt fantastisk smuk i drømmen!
Det er så ubeskriveligt.
Jeg selv havde samme tanker og drømme som du og jeg blev meget rørt bare ved tanken.
Og da den her klump af en basse landede på mit bryst for blot 17 dage siden blev det hele virkeligt.
Jeg blev ikke ramt af den der Wow følelse som alle snakker om men jeg var nået så stolt over at vi sammen havde lavet så lækker en baby.

vil allerede nu sige at når du kommer dertil så nyd det, nyd det for alt i verden det er nogle dyrebare minutter hvor man ser og høre sit barn for første gang.
Jeg havde kun et par minutter sammen med min søn førend jeg skulle på operations bordet pga blødningen og ville sådan ønske jeg kunne have ligget i fred med min guldklumpen og nydt lidt mere af den følelse.
Anmeld