At se sit barn for første gang!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.471 visninger
23 svar
32 synes godt om
29. november 2013

Vilgerneværegravid

Jeg har termin i februar og kan snart ikke vente mere nu! Hvordan er det at se sit barn for første gang? Jeg tænker rigtig meget på min lille pige, og glæder mig helt vildt til at se hende. Jeg kan faktisk begynde at græde ved tanken om, at jeg føder hende og ser hende for første gang. Har drømt at hun havde et kæmpe hoved (virkelig stor ) men jeg synes hun var helt fantastisk smuk i drømmen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Trekløver(:

Vilgerneværegravid skriver:

Jeg har termin i februar og kan snart ikke vente mere nu! Hvordan er det at se sit barn for første gang? Jeg tænker rigtig meget på min lille pige, og glæder mig helt vildt til at se hende. Jeg kan faktisk begynde at græde ved tanken om, at jeg føder hende og ser hende for første gang. Har drømt at hun havde et kæmpe hoved (virkelig stor ) men jeg synes hun var helt fantastisk smuk i drømmen!

Det er en ubeskrivelig følelse at se sit barn første gang, men det er svært at forklare, det skal opleves. Det øjeblik vil man gerne have tilbage igen engang imellem.

Min pige så slet ikke ud som jeg forestillet mig

Anmeld

29. november 2013

mor88

Det er meget svært at forklare følelsen. Det er en følelse af, at al smerten, man er gået igennem, har været det hele værd alt er glemt og man fyldes af en fantastisk følelse af ubetinget kærlighed og egentilg stolthed over det vidunder der nu ligger i armene og tro mig, din datter vil i dine øjne være det smukkeste individ du nogensinde har set

Anmeld

29. november 2013

Vilgerneværegravid

Jeg glæder mig helt ufatteligt meget

Anmeld

29. november 2013

MilleRasmussen

Som der bliver skrevet, det kan ikke forklares men skal opleves og glæd dig ...

Min pige var lige som jeg havde forstillet mig hvis det blev en pige, vi vidste ikke kønnet, hun var også lige så lang som jeg skønnede og kun 25 g. fra ..

Anmeld

29. november 2013

Faith

Før jeg blev gravid og fødte, svor jeg at det der med at få sit barn smidt op på maven lige når det var født, var et kæmpe no go for mig.

Men da jeg fødte min 3. søn var der en sød assistent der lige knappede min skjorte op og sagde "Så er landingsbanen klar". Og så blev Jonathan ellers smækket op på min mave/bryst. Det er intet mindre end fantastisk! At ligge der og gå fra intens smerte til total forelskelse på ganske få sekunder, kan ikke beskrives, det skal opleves. At se sit lille puds for første gang er det vildeste rush. "Ham/hende har jeg skabt"

PS. Grunden til at mine 2 første børn ikke kom op til mig efter fødslen, er at de i al hast måtte i kuvøse og drønes på neo.

Anmeld

29. november 2013

BigHope13

Det er så ubeskriveligt.
Jeg selv havde samme tanker og drømme som du og jeg blev meget rørt bare ved tanken.
Og da den her klump af en basse landede på mit bryst for blot 17 dage siden blev det hele virkeligt.
Jeg blev ikke ramt af den der Wow følelse som alle snakker om men jeg var nået så stolt over at vi sammen havde lavet så lækker en baby. vil allerede nu sige at når du kommer dertil så nyd det, nyd det for alt i verden det er nogle dyrebare minutter hvor man ser og høre sit barn for første gang.
Jeg havde kun et par minutter sammen med min søn førend jeg skulle på operations bordet pga blødningen og ville sådan ønske jeg kunne have ligget i fred med min guldklumpen og nydt lidt mere af den følelse.

Anmeld

29. november 2013

Lykke:)

Det er fantastisk!
Jeg fik akut kejsersnit, så jeg så kun min dreng hurtigt inden han kom over på lægebordet. Men! De første sekunder var ubeskrivelige! Og igen da min kæreste kom over til mig med ham i armene er noget jeg aldrig nogensinde glemmer. Simpelthen kærlighed ved første blik! Glemte så hurtigt de skavanker jeg har haft igennem min graviditet for at vi har lavet noget SÅ smukt og dejligt var bestemt det hele værd!

Man rammes ganske enkelt af en ekstremt form for lykke der er rigtig svær af forklare

Anmeld

29. november 2013

Annette A

Man opdager hvad følelsen af lykke består af. Jeg ved at de tre gange jeg har oplevet mine børn i mine arme for første gang har været de lykkeligste øjeblikke i mit liv. Intet kan nogensinde toppe den lykkefølelse jeg oplevede der og tænker tit tilbage på det. Alt falder på plads, man kan klare hele verden og al hvad der har ført en dertil har været det værd. Det er bare så fantastisk.

Anmeld

29. november 2013

lycly

Det er SÅ surrealistisk. Man er vant til tanken om at man har et barn i maven og pludselig skal man vænne sig til at det der barn nu ikke længere er i maven, men i ens arme. Det er stort
Nogen oplever en ubeskrivelig overvældende moderfølelse med det samme. Det gjorde jeg personligt ikke, men det var helt klart kærlighed ved første blik. Men jeg skulle lige fatte det først at det altså var MIT barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.