Kan jeg dette ? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2013

Demata

De er rigtig fine!

Men ville godt nok glo en ekstra gang, hvis du kom gående som på billederne, og tænke at du ved en fejl var kommet til at gå ud uden underdel.. Den er virkelig ikke lang nok! kan jo nærmest se det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

FruK

Fine - men jeg ville ikke gå i strømpebukser eller leggins med så kort en top. 

Til en kjole eller nederdel, ja. 

Hvor meget tror du den top der dækker, når du ikke står som på billedet, men måske læner dig lidt frem? 

Det er en smagssag og jeg er muligvis gammeldags og ikke med på noderne - men synes ikke det er pænt. 

Anmeld

29. november 2013

Chris86

Mega fede, dog længere overdel (ala kort kjole-længde)...
MEN derhjemme ku jeg godt tulle sådan rundt

Anmeld

29. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Swerg skriver:

Stod i h&m og så et par strømpebukser og tænkte, hvor er de fede!! Sikkert suuuuper lækre til en sort strik.... 

Nu er jeg hjemme med tøjet på.. Og kan ikke helt finde ud af om det sidder godt og om de bukser overhovedet klæder mig !! 

I princippet ville jeg være bedøvende ligeglad, da de er super behagelige!!! Men ville i vende jer om og tænke "hva Søren er det for noget at gå rundt i"?  

Jeg ville synes du har glemt at få noget udover strømpebukserne. De ser gennemsigtige ud og ligner meget strømpebukser.
Men synes de er søde og det er trøjen også.

Anmeld

30. november 2013

Frk. Himmelblå

Swerg skriver:

Selvfølgelig ikke. Men jeg sammenligner dem lidt med leggings hvor jeg har en sort top på der dækker numsen. Ville det gå an her ?

Ja, selvfølgelig da!

Anmeld

30. november 2013

Pinkrose

Swerg skriver:

Sådan her

Ser stadig ud som om du har glemt nederdelen
Jeg ville minimum vælge en kjole der gik ned til hvor mønstret starter , da de ser halv gennemsigtige ud for oven , og foran alt for kort med den trøje på

Anmeld

30. november 2013

mulle85

Swerg skriver:

Stod i h&m og så et par strømpebukser og tænkte, hvor er de fede!! Sikkert suuuuper lækre til en sort strik.... 

Nu er jeg hjemme med tøjet på.. Og kan ikke helt finde ud af om det sidder godt og om de bukser overhovedet klæder mig !! 

I princippet ville jeg være bedøvende ligeglad, da de er super behagelige!!! Men ville i vende jer om og tænke "hva Søren er det for noget at gå rundt i"?  

Jeg synes det ser fedt ud, ku sagtens finde på det selv, så uden tvivl et go!

Anmeld

30. november 2013

Bshizzle

Swerg skriver:

Hvis du ikke kan... 

Så kan jeg skisme heller ikke!! 

Men det kan vi altså.. For jeg har samme leggins og strik bluse!! 

Det er SÅ behageligt at ha på 

Anmeld

30. november 2013

Mitlivsommooor

Swerg skriver:

Sådan her

Jeg synes de er super fine. Ville dog vælge en top/bluse der gik helt ned til hvor striberne startede.

Anmeld

30. november 2013

HHC88

Tøjet for sig selv er super fedt, men ville klart vælge noget som gik ned forbi mønsterets begyndelse og så ikke tætsiddende.. Noget oversize sort  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.