Kan jeg dette ? Billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Go eller No go?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.861 visninger
31 svar
74 synes godt om
29. november 2013

Swerg

Stod i h&m og så et par strømpebukser og tænkte, hvor er de fede!! Sikkert suuuuper lækre til en sort strik.... 

Nu er jeg hjemme med tøjet på.. Og kan ikke helt finde ud af om det sidder godt og om de bukser overhovedet klæder mig !! 

I princippet ville jeg være bedøvende ligeglad, da de er super behagelige!!! Men ville i vende jer om og tænke "hva Søren er det for noget at gå rundt i"?  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2013

Frk. Himmelblå

Swerg skriver:

Stod i h&m og så et par strømpebukser og tænkte, hvor er de fede!! Sikkert suuuuper lækre til en sort strik.... 

Nu er jeg hjemme med tøjet på.. Og kan ikke helt finde ud af om det sidder godt og om de bukser overhovedet klæder mig !! 

I princippet ville jeg være bedøvende ligeglad, da de er super behagelige!!! Men ville i vende jer om og tænke "hva Søren er det for noget at gå rundt i"?  

Super fine, men selvfølgelig som strømpebukser og ikke bare sådan som bukser med "bar" mås. 

:-)

Anmeld

29. november 2013

Swerg

Frk. Himmelblå skriver:

Super fine, men selvfølgelig som strømpebukser og ikke bare sådan som bukser med "bar" mås. 

:-)

Selvfølgelig ikke. Men jeg sammenligner dem lidt med leggings hvor jeg har en sort top på der dækker numsen. Ville det gå an her ?

Anmeld

29. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Swerg skriver:

Selvfølgelig ikke. Men jeg sammenligner dem lidt med leggings hvor jeg har en sort top på der dækker numsen. Ville det gå an her ?

Det synes jeg helt klart går an!

Anmeld

29. november 2013

Swerg

Mor11 skriver:

Det synes jeg helt klart går an!

Mange tak! Så beholder jeg det på

Anmeld

29. november 2013

M&J87

Med top der dækker numsen 

Anmeld

29. november 2013

Papillon

Jeg synes, de er ret fede Dog ville jeg ikke nøjes med en top, heller ikke selvom den dækker bagdelen. Men jeg er så heller ikke til hele leggins og top-looket, hver sin smag

Anmeld

29. november 2013

Swerg

M&J87 skriver:

Med top der dækker numsen 

Numsen er godt dækket strikken er længere bagpå 

Anmeld

29. november 2013

C-Dog

Jeg synes det ligner du har glemt nederdelen og det tænker jeg hver gang folk render med bar rumpe i leggings/strømpebukser og bluse.

Anmeld

29. november 2013

C-Dog

Ej okay, ikke meningen Det skulle lyde så snerpet :-P haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.