Sele og drømmepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2008

Kaufie

Mette Kaufmann skriver:

Fremfor at skulle passe på at karabinhagerne ikke smutter igennem de der 4-5 lag stof....

for nu lige at citere mig selv.....

Men manden har fundet på den geniale idé at tage to gardinringe og stikke gennem øjet på karabinerne, så de ikke smutter gennem stofferne og dynerne.

Kalaha - jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal kunne få karabinerne til at nå hinanden uden at lave posen helt vildt bumplet på bagsiden..... Måske der er forskel på seler? Har den fra BabySam.

Loggi: Du har så evig ret! Jeg ville da aldrig tilgive mig selv hvis han ryger ud blot fordi jeg er magelig.....

Så..... nu prøver vi med at lade posen blive i vognen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2008

Muffinmus

Posen ligger fast i begge vogne, både her og i DP:)

Anmeld

24. marts 2008

ivfmarie

Hej Mette
Jeg har lavet en lusket løsning - for vi stod i akkurat samme problem som jer...
Jeg lavede en lille "forlængerstrop" med ringe i begge ender, så karabinerne kunne nå sammen bagpå posen, og når så bærepladen er i posen, så tror jeg skisme ikke de kan hoppe ud af vognen?! Jeg ved godt det ikke er reglementeret, meeeen, når baby ligger ovenpå pladen, så kan de da ikke lige få den hevet med ud over kanten. Men nu er begge mine unger jo sådan nogen dovne hunde, så de ville aldrig orke at kravle nogen steder :D.
Gør hvad du har det bedst med!

Marie

Anmeld

24. marts 2008

Nadi

Mette Kaufmann skriver:

Vores barnevogn står i carporten, så er der frost, så er den pænt kold om morgenen, når den bette skal ud til første lur. Derfor har vi her i vinterperioden puttet William indendørs i posen og derefter taget ham med ud i posen. Men der bliver forhåbentlig ikke ved med at være helt så koldt som i denne uge

Du kunne jo gå ud med en varmedunk inden Mikkel skulle derud og ligge, så er den dejlig varm til ham :D

Anmeld

25. marts 2008

linemus

Mette Kaufmann skriver:

Mette Kaufmann skriver:

Fremfor at skulle passe på at karabinhagerne ikke smutter igennem de der 4-5 lag stof....

for nu lige at citere mig selv.....

Men manden har fundet på den geniale idé at tage to gardinringe og stikke gennem øjet på karabinerne, så de ikke smutter gennem stofferne og dynerne.

Kalaha - jeg kan ikke lige se hvordan jeg skal kunne få karabinerne til at nå hinanden uden at lave posen helt vildt bumplet på bagsiden..... Måske der er forskel på seler? Har den fra BabySam.

Loggi: Du har så evig ret! Jeg ville da aldrig tilgive mig selv hvis han ryger ud blot fordi jeg er magelig.....

Så..... nu prøver vi med at lade posen blive i vognen....

Nu har vi ikke brugt posen endnu, men da Sebastian brugte den, tog jeg den altid med ind. Ellers bliver den jo iskold at komme i. Jeg har aldrig "fragtet" ham i den, men taget ham ind og derefter hentet posen eller omvendt, når han skulle ud. På vores kunne man lige sætte karabinhagerne ind i hinanden, så de ikke smuttede igennem, men hvis jeg glemte det, var det altså ikke noget større problem, at/hvis de smuttede igennem stoffet. Ville også helt sikkert spænde ham rigtig fast.

Knus Line - og held og lykke med dp-starten!

Anmeld

25. marts 2008

Kaufie

Nadi skriver:

Du kunne jo gå ud med en varmedunk inden Mikkel skulle derud og ligge, så er den dejlig varm til ham :D

God idé!! Det tror jeg også jeg vil gøre når han skal ud at sove herhjemme...... Men er ikke sikker på dagplejeren vil/har tid til at give særbehandling...

Anmeld

25. marts 2008

Kaufie

ivfmarie skriver:

Hej Mette
Jeg har lavet en lusket løsning - for vi stod i akkurat samme problem som jer...
Jeg lavede en lille "forlængerstrop" med ringe i begge ender, så karabinerne kunne nå sammen bagpå posen, og når så bærepladen er i posen, så tror jeg skisme ikke de kan hoppe ud af vognen?! Jeg ved godt det ikke er reglementeret, meeeen, når baby ligger ovenpå pladen, så kan de da ikke lige få den hevet med ud over kanten. Men nu er begge mine unger jo sådan nogen dovne hunde, så de ville aldrig orke at kravle nogen steder :D.
Gør hvad du har det bedst med!

Marie

Det var også en god løsning Marie! Vi har godt nok aldrig brugt pladen, da jeg synes det blev enormt tungt at bære plade, pose og dreng frem og tilbage.... Og så er William vist et lille nips på 8,5 kg i fht Malte??? Men igen, så lød dp ikke til at kunne gå på kompromis med det mindste i denne sag - så..... nu må vi se - ellers må William jo til at ligge med dyne i barnevognen istedet - der bliver jo også snart for varmt til drømmeposen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.